Sport1 Banner

תביאו את בלגיה: 0:2 קל לאיטליה על פינלנד

קנדרבה
קנדרבה |

בדיוק שבוע לפני הטסט הראשון ביורו, קנדרבה (פנדל) ודה רוסי דאגו לכבוש

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה פגשה בוורונה את נבחרת פינלנד למשחק הכנה אחרון לפני פתיחת היורו וניצחה 0:2. קנדרבה כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-27 ובישל לדה רוסי את השני בדקה ה-71. איטליה שניצחה בכל ששת המפגשים הקודמים בין השתיים, עשתה זאת שוב.

 

, האיטלקים הגיעו למשחק אחרי הניצחון 0:1 על סקוטלנד. הערב המארחת שלטה ללא עוררין, הציגה הגנה קשוחה וכבשה צמד מבלי לספוגאחרי כמה משחקי ידידות לא משכנעים בחודשים האחרונים

 

חדשות, שידורים והמון שערים: יורו 2016

 

איטליה תשחק ביורו בבית מספר 5 הקשה, ביחד עם בלגיה, שבדיה ואירלנד. במשחק הראשון יפגשו האיטלקים ביום שני הבא את נבחרת בלגיה. אגב, יריבת האיטלקים הערב, פינלנד, הפתיעה את בלגיה עם 1:1 בחוץ ביום רביעי שעבר.

 

ההגנה הייתה החלק החזק של איטליה, והיא התבססה על שחקני האלופה יובנטוס עם אנדראה ברצאלי, קלאודיו בונוצ'י וג'יורג'יו קייליני בחוליה האחורית. הפעם סלבטורה סיריגו הוצב בין הקורות במקום ג'יג'י בופון הוותיק.

 

קונטה על הקווים  (gettyimages)

 


הרכב איטליה: סלבטורה סיריגו, אנדראה ברצאלי, לאונדרו בונוצ'י (אנג'לו אוגבונה, 85), ג'ורג'יו קייליני, טיאגו מוטה (דניאלה דה רוסי, 63), אנטוניו קנדרבה (פדריקו ברנרדסקי, 75), אמנואלה ג'יאקריני (סטפאנו סטורארו, 63), מרקו פארולו, סטפן א-שעראווי (אלסנדרו פלורנצי, 69), סימונה זאזה (גרציאנו פלה/81), צ'ירו אימובילה.

מהלך משחק

 

דקה 8

.הזדמנות טובה לאיטליה, הכדור הוגבה לרחבת שער פינלנד, זאזה נגח, אך החטיא במעט את המסגרת

דקה 18

שיתוף פעולה בחוד האיטלקי לאחר שזאזה מצא את אימובילה ברחבה, חלוץ טורינו בעט שטוח מחוץ למסגרת.


א-שעראווי בדרך לשער הפיני (gettyimages)

דקה 27

0:1 לאיטליה! קנדרבה הוכשל ברחבת פינלנד, השופט הורה על הנקודה הלבנה והמוכשל בעט היטב וכבש.

דקה 71

0:2 לאיטליה – קנדרבה הגביה לרחבה, דה רוסי המחליף נגח פנימה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי