Sport1 Banner

שוות רק יורו: 0:1 דרמטי לאנגליה על פורטוגל

דווקא הוא הכריע. סמולינג
דווקא הוא הכריע. סמולינג | צילום: gettyimages

הסלסאו הגיעה בלי רונאלדו ואיבדה את אלבש בכרטיס אדום. סמולינג כבש (85)

(גודל טקסט)

עדיף מאוחר מאשר אף פעם. אנגליה אירחה את פורטוגל בוומבלי לניסוי כלים אחרון לקראת יורו 2016. נבחרת שלושת האריות הייתה קרובה לתיקו מול עשרה שחקנים של הסלסאו, אבל גירדה ניצחון 0:1 בזכות שער של כריס סמולינג לקראת הסיום.

רוי הודג'סון דווקא פתח עם ההרכב החזק ביותר שלו, שכלל את ג'יימי וארדי והארי קיין בחוד, ועם וויין רוני שתומך מתחתם. אנגליה אכן הייתה עדיפה והגיעה למספר הזדמנויות אבל ההתקפה העקרה לא מצאה את שערו של רוי פטריסיו. למזלה, עמד לרשותה דווקא סמולינג שהחזיר את האוהדים מוומבלי עם חיוך.

משחק פושר בוומבלי (Gettyimages)

הפורטוגלים הגיעו למשחק ללא שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו ופפה שזכו למנוחה, וגם איבדו את ברונו אלבש בכרטיס אדום בדקה ה-34, אבל עמדו טוב מול המארחים. פרננדו סנטוס הכניס לקראת הסיום את הרכש החדש של באיירן מינכן רנאטו סאנצ'ס, שלא הספיק לבלוט.

עבור האנגלים כאמור, זה היה המשחק האחרון לפני שיפגשו את רוסיה במארסיי בשבת הבאה, ובו הם יצטרכו להיראות כבר הרבה יותר טוב. חבורתו של סנטוס תערוך את החזרה הגנרלית שלה ביום רביעי הקרוב מול אסטוניה, בו כוכבי ריאל עשויים לשחק.

הרכבים

אנגליה: ג'ו הארט; דני רוז, גארי קייהיל, כריס סמולינג, קייל ווקר; ג'יימס מילנר, אריק דייר, דלה עלי; וויין רוני, ג'יימי וארדי, הארי קיין.

 

פורטוגל: רוי פטריסיו; וייריניה, ריקרדו קרבאליו, ברונו אלבש, אליסאו; דנילו פריירה, ז'ואאו מוטיניו, אדריאן סילבה; ז'ואאו מריו, נאני, רפא סילבה.

מהלך המשחק

23

ווקר פרץ באגף הימני והרים כדור לרוני, האחרון נגח חלש לידיים של פטריסיו.


הילד של טוטנהאם פותח בקישור (gettyimages)

32

רוני מסר אחורה לווקר, שבעט מחוץ לרחבה סנטימטרים מהקורה.

34

אלבש השאיר את פורטוגל בעשרה שחקנים לאחר שפגע בצורה מסוכנת בראשו של קיין.


השאיר את פורטוגל בעשרה שחקנים (gettyimages)

63

דייר ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה. פטריסיו קלט בקלות.

85

שער לאנגליה! סטרלינג שעלה מהספסל הרים כדור לכריס סמולינג שנגח בקלות. 0:1.


השער של סמולינג (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי