Sport1 Banner

שאקירי: השער נחמד, אך לא שווה כלום עכשיו

פולין עשתה היסטוריה
פולין עשתה היסטוריה | צילום: Gettyimages

קשר שווייץ שכבש במספרת מאוכזב. בלז'יקובסקי: "זו תחושה נפלאה"

(גודל טקסט)

נבחרת פולין עשתה היסטוריה כשהעפילה הערב (שבת) לרבע גמר היורו לראשונה בתולדותיה. 1:1 ב-120 דקות עם נבחרת שווייץ הספיק לדו-קרב פנדלים שם גז'גוז' קריחוביאק שלח את אדם נוואלקה וחניכיו לשלב הבא עם 4:5.

 

הפולנים היו עדיפים במחצית הראשונה ושער של יאקוב בלז'יקובסקי נתן יתרון, אך במחצית השנייה היוצרות התהפכו ושווייץ שלטה ללא עוררין. שער נפלא במספרת מ-16 מטרים של שרדאן שאקירי קבע 1:1 שנגרר עד לתום ההארכה.

 

 

"זו תחושה נהדרת, לא ידעתי שכשכבשתי פולין לא הפסידה. אני מבוגר מדי כדי להתרגש מהפנדלים, ננסה להישאר רגועים. נקווה שנמשיך כך עד הסוף", ציין כובש השער בלז'יקובסקי.

 

"שווייץ נבחרת מאוד טובה וידענו שהקישור שלה נהדר. הניצחון הזה מאוד מרגש", סיפר המאמן אדם נוואלקה שציין לגבי הירידה ביכולת במחצית השנייה: "לפעמים צריך לקחת צעד אחורה בשביל שני צעדים קדימה".

 


רודריגס בצד של הדמעות (Gettyimages)

 

"היו לנו המון החמצות", ציין שרדאן שאקירי שהוסיף: "זה הכדורגל. כמובן שהשער שלי היה נחמד, אבל הוא לא שווה כלום עכשיו". שאקירי התייחס להחמצה של חברו גרניט ג'אקה מהנקודה הלבנה: "בדו קרב פנדלים, תמיד מישהו יחמיץ. גם השחקנים הגדולים ביותר החמיצו פנדלים. נחזור מחדש בטורניר הבא".

 

Woohoo!!!

— Aga Radwanska (@ARadwanska) June 25, 2016

 

"פנדלים זה תמיד עניין של מזל. ההפסד הזה הוא מאכזב מאוד. הגיע לנו ללכת רחוק יותר בטורניר", ציין יאן זומר השוער שלא השכיל להדוף אף בעיטה מהחמש של פולין.

Wow!!!!!

— Roger Federer (@rogerfederer) June 25, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי