Sport1 Banner

רפאלוב: "בלגיה בטירוף, צובט שאנחנו לא ביורו"

| צילום: gettyimages

הקשר לפני המפגש בין יריבות ישראל במוקדמות: "לא הערכנו נכון את וויילס"

(גודל טקסט)

פורטוגל כבר הבטיחה את מקומה בחצי גמר יורו 2016 והערב (שישי, 22:00, שידור ישיר בספורטHD1) תיקבע היריבה שלה, והיא תצא מהמפגש בין בלגיה לוויילס. שתי הנבחרות הללו העפילו לטורניר בצרפת מ"הבית הישראלי" במוקדמות. זמן טוב לקבל רשמים מאחד מכוכבי נבחרת ישראל, שכאמור נותרה מאחורי אדן הזאר וגארת' בייל במירוץ לאליפות אירופה.

"לבלגיה יהיה משחק הרבה יותר קשה מאשר מול הונגריה", קבע ליאור רפאלוב, קשר ברוז', והוסיף: "וויילס נבחרת הרבה יותר טקטית, יותר ממושמעת, עם שחקנים יותר איכותיים, אבל אני מאוד מקוה שבלגיה תנצח ותעלה לחצי הגמר. זה מדהים לראות פה בעיר בכל בית ובית דגלי בלגיה, בכל עיר מרכזית יש מסכי ענק והמון צופים שתומכים בנבחרת, זה צובט לי בלב".

צובט לך שאתה לא בנבחרת בלגיה?

"לא, צובט לי בלב שאנחנו לא שם. אני חושב שהיה לנו צ'אנס אמיתי להעפיל, אבל פספסנו אותו".


"צובט לי בלב". רפאלוב (gettyimages)

מה אתה זוכר מהמשחק מול וויילס?

"הגענו אליו במומנטום מעולה אחרי שלושה ניצחונות, אבל לא הערכנו אותם כראוי ונענשנו על כך. הם הוכיחו ביורו הנוכחי שהם נבחרת מאוד חזקה, ויש להם את אחד השחקנים הכי טובים בעולם, גארת' בייל כמובן".

ומה החוויות שאתה לוקח מהמשחק מול בלגיה?

"זה כבר היה בסוף הקמפיין אחרי שהפסדנו לקפריסין בבית והקמפיין נגמר. בלגיה היום שונה לגמרי מזו שאנחנו פגשנו. היא במומנטום טוב, אחרי המשחק הראשון מול איטליה שהם הפסידו הם התפקסו. זו אחת הנבחרות החזקות ויש להם שחקן אחד שמעל כולם, אדן הזאר".


הזאר, ייקח את בלגיה עד הסוף? (gettyimages)

ההרגשה בבלגיה שאפשר לזכות ביורו?

"המדינה כאן כולה באקסטזה, וגם אני כמובן בעד הנבחרת. הייתי רוצה שבלגיה ואיטליה ייפגשו בגמר, ואם הם יעברו את וויילס, אז יש להם סיכוי ריאלי לזכות בטורניר ולדעתי זה גם לא יפתיע אף אחד".


יצחק אחרון? בייל (gettyimages)

עוד באותו נושא: בלגיה, וויילס, יורו 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי