Sport1 Banner

רנאטו סאנצ'ס מאיים לתבוע מאמן עבר

רנאטו סאנצ'ס. האשמות שלא נגמרות
רנאטו סאנצ'ס. האשמות שלא נגמרות | צילום: Gettyimages

לפני חצי הגמר, בפורטוגל עסוקים רק בגילו של הקשר: "אמירות לא הגיוניות"

(גודל טקסט)

פורטוגל תפגוש היום (רביעי) את וויילס בחצי גמר יורו 2016 (22:00 ישיר בספורט1HD), אך שיחת היום במחנה של הסלסאו ממשיכה להיות סביב גילו של רנאטו סאנצ'ס שהפך לשחקן משמעותי בהרכב של המאמן פרננדו סנטוס ונמכר לפני הטורניר לבאיירן מינכן עבור 35 מיליון יורו.

 

העיתון הפורטוגלי "דיאריו דה נוטיסיאס" פרסם כי רנאטו סאנצ'ס מתכוון לתבוע את מאמנה האגדי של אוקזר, גי רו בן ה-77, שטען כי לא ייתכן שהוא נראה בן 18 והוא מבוגר בחמש-שש שנים לפחות. המאמן שהדריך את אוקזר 44 שנה אמר בראיון לרשת הטלוויזיה הרומנית "דולצ'ה ספורט": "הוא טוען שהוא בן 18, אבל אני חושב שזה לא נכון, צריך לבדוק במסמכים שלו. מהניסיון שלי הוא נראה כמו בן 23 או 24 למרות שאין ספק שהוא שחקן מצוין".

 

 

מקורות אמרו לעיתון שרנאטו סאנצ'ס זועם על האשמות נגדו והורה לעורכי דינו להגיש תביעות נגד מי שמאשים אותו בזיוף גילו. הקשר מאיים להגיש תלונה גם נגד רנאטו סברינו מהנהלת ספורטינג ליסבון ודרש שנשיא הקבוצה, ברונו דה קראבליו, יתנצל על האשמות דומות. הנשיא סירב לעשות זאת.

 

גי רו. "צריך לבדוק במסמכים שלו" (gettyimages)

 

לפי רישומי בית החולים בו נולד סאנצ'ס זה קרה בשעה 15:25 ביום 18 באוגוסט 1997, אבל תחקיר העלה שרק אחרי חמש שנים נרשם תאריך הלידה, כשהמשפחה הסדירה את המסמכים. רנאטו סאנצ'ס עצמו התייחס רק פעם אחת לנושא בראיון למגזין פורטוגלי בשם "סאבדו" ("שבת"): "שיחקתי עשר שנים בנוער של פורטוגל אז איך אני בן 24 או אפילו 25? מה שאנשים אומרים עלי פשוט לא הגיוני".

 

מאמן פורטוגל, פרננדו סנטוס, התייחס לכך במסיבת העיתונאים לפני המשחק: "כולם יודעים שסאנצ'ס נולד בפורטוגל ולפי המסמכים הוא בן 18. הוא בן 18 כמו שאני בן 61 וכל השאר זה כמו מוזיקה לאוזניים שלי. הספקולציות הן בדיחה. כל מה שמעניין אותי עכשיו זה לנצח את וויילס". גם מאמן הדרקונים, כריס קולמן, התייחס לנושא: "עקבתי אחרי סאנצ'ס בנוער של בנפיקה, כל מה שאני יכול לומר זה שהוא שחקן עם המון כישרון ולא משנה כרגע מה גילו". 

עוד באותו נושא: גי רו, רנאטו סאנצ'ס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי