Sport1 Banner

קונטה: מול גרמניה יהיה יותר קשה. ראיתם? לא רק קטנצ'יו

הוכיחו שיש להם יותר מהגנה
הוכיחו שיש להם יותר מהגנה |

מאמן איטליה חגג. בונוצ'י: "שיחקנו כמו שרצינו". קייליני: "זה היה סיפוק עצום"

(גודל טקסט)

איטליה סוף סוף החזירה לספרדים על התבוסה בגמר לפני ארבע שנים עם 0:2 ענק בשמינית הגמר של יורו 2016. האזורי נראו הרבה יותר טוב מאלופת אירופה בשמונה השנים האחרונות, השיגו את הניצחון השני שלהם בסך הכל על היריבה במסגרת היור, ודילגו על חשבונה לרבע הגמר בו יפגשו את גרמניה.

"ידעתי שלשחקנים שלי יש משהו אדיר ומיוחד בתוכם, תמיד אמרתי את זה לפני אבל אחרי תוצאה כזאת זה הרבה יותר קל", סיפר בסיום המאמן הנרגש אנטוניו קונטה. "עכשיו אנחנו צריכים לנוח כמו שצריך כי מחכה לנו משחק קשה מול הגרמנים, אבל הערב הראנו לכולם שאיטליה זה לא רק קטנצ'יו". 

לאונרדו בונוצ'י שהיה פשוט נהדר ולא נתן לחלוץ הספרדי אלבארו מוראטה להגיע למצבים, נבחר למצטיין המשחק. "אנחנו 23 חולמים, לא רק בחירה של מאמן. אנחנו קבוצה מלוכדת", אמר הבלם. "האופי והנחישות שלנו תמיד נמצאים על המגרש, אבל הפעם גם שיחקנו כדורגל טוב כמו שרצינו, הצגנו דברים שעבדנו עליהם באימונים".

כובש שער היתרון ואחד השחקנים הבולטים הערב ג'יורג'יו קייליני ניתח: "היינו צריכים לשפר כמה דברים על מנת לזכות בנקמה וזה הגיע לנו. זה היה סיפוק עצום. נלחצנו לקראת הסיום, אבל היינו חייבים לסיים את זה מוקדם יותר". הבלם התייחס גם לשלב הבא: "עכשיו החלק האמיתי של הטורניר מתחיל, מול גרמניה נצטרך לעשות משהו הרבה יותר מיוחד ממה שעשינו הערב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי