Sport1 Banner

פרננדו טורס האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד

לא עוזב את מדריד. טורס
לא עוזב את מדריד. טורס | צילום: Gettyimages

יונייטד וליברפול מתחרות על הכשרון הפורטוגלי רובן נבס. "רונאלדיניו הקרואטי" ליובה?

(גודל טקסט)

פגרת יורו קצרצרה יצאה לדרך, יומיים עד שאליפות אירופה בצרפת תשוב וחצי הגמר הראשון ישוחק, וזה הזמן של הקבוצות לנצל את ההפוגה ולהתחזק לקראת העונה הבאה. ספורט1 עם כל הדיווחים וההודעות הרשמיות.

נסגרו

פנרבחצ'ה הודיעה רשמית על החתמת המגן ההולנדי של פ.ס.ז', גרגורי ואן דר ויל.

Welcome @Gvanderwiel! pic.twitter.com/ivdh9jswZ3

— Fenerbahce_EN (@Fenerbahce_EN) July 4, 2016

פרננדו טורס האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד לעונה נוספת, כך הודיעו היום הקולצ'ונרוס בהודעה רשמית.

¡GRAN NOTICIA! @Torres seguirá vistiendo de rojiblanco la próxima temporada #AúpaAtletihttps://t.co/bKBap6G8rcpic.twitter.com/5t6QfzZvss

— Atlético de Madrid (@Atleti) July 4, 2016

מנצ'סטר סיטי הודיעה כי צירפה את הקשר האוקראיני בן ה-19 אולכסנדר זינצ'נקו, שגדל בשחטאר דונייצק ובעונה האחרונה שיחק באופה. לזכותו כבר שלוש הופעות בנבחרת אוקראינה ויהיה מעניין לראות אם גווארדיולה מתכוון להשתמש בו כבר העונה.

Manchester City are pleased to announce the transfer of Ukrainian midfielder Oleksandr Zinchenko from FC Ufa. pic.twitter.com/9r2T0a0a0w

— Manchester City (@ManCity) July 4, 2016

חלוץ שאלקה, רוברט ליפרץ, סגר באינגולשטאט, קבוצתו של אלמוג כהן ששילמה עבור הרכש החדש 1.3 מיליון יורו. 

שמועות

מנצ'סטר יונייטד וליברפול מתחרות על החתמת רובן נבס, קשר פורטו שמחירו 13 מיליון ליש"ט, סביר ביותר ביחס לעובדה כי מדובר בכישרון גדול. נבס בן ה-19 שימש כקפטן הצעיר ביותר בתולדות פורטו וב-46 הופעות בשנתיים האחרונות כבש פעמים. נבס הפך לקפטן הכי צעיר בליגת האלופות, כאשר ענד את הסרט במשחק נגד מכבי תל אביב בגיל 18 ו-221 יום.

נבס. הקפטן הצעיר בתולדות האלופות בדרך לאנגליה? (Gettyimages)

לואיס ואן חאל, שפוטר ממנצ'סטר יונייטד ויושב בביתו, מוזכר כמועמד להחליף את מארק וילמוטס כמאמנה של בלגיה. ההתאחדות עדיין לא החליטה האם וילמוטס יפוטר ומקיימת דיונים כל כך, אבל בקרב השחקנים אין אהדה גדולה למאמן.

הארגנטיני פבלו סבאלטה, מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת האלביסלסטה, צפוי להיפרד מאנגליה ולעבור לרומא. לפי דיווחים בארץ המגף, הוא סיכם על חוזה לשלוש שנים בשורות הג'יאלורוסי.

אנטוניו קונטה אומנם לקח לעצמו שבוע חופשה לפני שיתחיל לעבוד בצ'לסי, אבל לפי דיווחים באיטליה המאמן עובד מסביב לשעון בניסיון לחזק את הבלוז ושוחח עם גרציאנו פלה. גם אברטון רוצה את החלוץ של נבחרת איטליה וסאות'המפטון, הרי שמאמנם החדש של הטופיס הוא רונלד קומאן, שאימן את פלה באלקמאר, פיינורד ובסאות'המפטון.

הפנדל הגרוע ביורו לא פגע במניותיו. פלה (Gettyimages)

שחקן נוסף שצ'לסי מקווה להנחית הוא הצרפתי אנגולו קאנטה, קשר לסטר שמחירו 20 מיליון ליש"ט. גם ריאל מדריד עוקבת מקרוב ומנסה לצרף את מי שנחשב לאחת מתגליות השנה בכדורגל העולמי.

עוד באנגליה, לפי "הסאן" מנצ'סטר יונייטד תשחרר את חואן מאטה. ז'וזה מוריניו כבר נפרד בעבר מהקשר הספרדי ושחרר אותו לצ'לסי, וכעת הוא צפוי לשחררו גם מהשדים האדומים. מאטה כבר מוזכר כמועמד לאברטון.

חואן מאטה. מוריניו עושה לו את זה שוב (Gettyimages)

ליברפול מנסה ברגע האחרון להחתים את אקסל ויטסל מזניט סט. פטרסבורג. הוא מועמד גם לאברטון ולנאפולי. זניט מוכנה למכור אותו ב-15 מיליון ליש"ט מכיוון שחוזהו מסתיים. 

אלופת הפרמייר-ליג לסטר והעולה החדשה לבונדסליגה ולייפציג נאבקות על קשר יובנטוס, מאריו למינה שהיה מושאל העונה למארסיי. מחירו מוערך בכ-10 מיליון יורו. לסטר גם מעוניינת בחלוץ פיורנטינה ניקולה קאליניץ' הקרואטי שמחירו 15 מיליון יורו. 

יחזק את השפיץ של השועלים? קאליניץ' (Gettyimages)

מי שעוד עשוי לעזוב את הגברת הזקנה הוא הקשר הארגנטיני רוברטו פריירה, שמוזכר כמועמד לווסטהאם, ווטפורד ונאפולי. כדי לשחררו מיובנטוס ידרשו כ-15 מיליון יורו.

יובנטוס צפויה להחתים את בלם באיירן מינכן מהאדי בנעטיה המרוקאי ומרקו פיאצ'ה מדינאמו זאגרב המכונה "רונאלדיניו הקרואטי". כך פרסם ה"קוריירה דלו ספורט". 

המנג'ר החדש של סאות'המפטון, קלוד פואל, רוצה את מגן ליל ג'יבריל סידיבה תמורת 12.5 מיליון ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי