Sport1 Banner

פפה: הקהל נתן לנו את הכוח לנצח. עבדנו קשה

קווארסמה. מתפרצת ששווה מקום ברבע
קווארסמה. מתפרצת ששווה מקום ברבע | צילום: Gettyimages

רונאלדו התעורר והסלסאו חוגגת עליה לרבע. קווארסמה: "ככה צריך לשחק"

(גודל טקסט)

בפעם הראשונה בהיסטוריה של אליפויות אירופה לא נרשמה אף בעיטה לעבר המסגרת השער ב-90 הדקות הראשונות, אבל גם במשחק שכזה הדרמה בסופו של דבר הייתה ענקית ופורטוגל מצאה את הרשת בדרך לרבע גמר יורו 2016.

ריקרדו קווארסמה סיים מתפרצת נפלאה בדקה ה-117 כדי להעיף את קרואטיה בדרך למפגש עם פולין בשלב שמונה האחרונות, אך הסלסאו יודעים כי עליהם יהיה להעביר הילוך אם ברצונם לפחות לשחזר הגעה לגמר כפי שעשו ביורו 2004.

היה זה בסך הניצחון הראשון של פורטוגל ביורו הנוכחי, הנבחרת היחידה לאורך ההיסטוריה למעט איטליה שעלתה שלב מבלי לנצח בבתים, ועל כך אמר הכובש אמש ריקרדו קווארסמה: "זה ניצחון שהגיע לנו, וככה אנחנו נצטרך לשחק גם בשלבים הבאים".

את ההצגה גנב רנאטו סאנצ'ס, ילד הפלא שנרכש לפני מספר שבועות תמורת 35 מיליון יורו על ידי באיירן מינכן, שעלה מהספסל, כיכב והיה האחראי למתפרצת שהסתיימה בשער הניצחון הדרמטי.

"ניצחון שהגיע לנו". קווארסמה מכריע את קרואטיה (AFP)

"אני מאוד מאושר, ההתרגשות גדולה במיוחד", אמר סאנצ'ס הצעיר, בן 18 בלבד, "חיכיתי להזדמנות שלי כדי לתת את הכל ואני שמח מאוד להיות חלק מהנבחרת ומהמעמד. עכשיו אני כבר חושב על המשחק הבא נגד פולין".

פפה, בלם ריאל מדריד ופורטוגל, לא ניסה לתרץ את סגנון המשחק ואמר: "ניצחנו בזכות עבודה קשה, צניעות והקרבה. אנחנו מייצגים את פורטוגל ומקדישים לאוהדים שלנו את הניצחון הזה. הם נתנו לנו את הכוח ובזכותם אנחנו כאן".

סאנצ'ס. עלה מהספסל ונבחר למצטיין (AFP)

הסלסאו גם מאושרים מהתעוררותו של כריסטיאנו רונאלדו בדיוק בזמן. אחרי שני משחקי הפתיחה בשלב הבתים בהם לא הצליח להשפיע ואף החמיץ פנדל, לזכותו כבר שני שערים ושני בישולים בטורניר – וגם אתמול, על אף שכמעט שלא הורגש במשך 117 דקות, הצליח לברוח להגנה הקרואטית ובעט כדור חזק ומדויק שאפשר לקווארמה לנגוח לרשת חשופה.

CR7 יודע למי הוא צריך להודות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי