Sport1 Banner

פטריק קלויברט מונה למנהל המקצועי בפאריס סן ז'רמן

|

חלוץ העבר ההולנדי הפך לפני כחודש למאמן הנוער באייאקס. לא עצר אותו

(גודל טקסט)

חלוץ העבר פטריק קלויברט (40) מונה למנהל המקצועי של פאריס סן ז'רמן. הכוכב ההולנדי, שרק לפני כחודש מונה לאמן את הנוער של אייאקס, קיבל את אחד הג'ובים הנחשקים ביותר באירופה עם תקציב רכש פוטנציאלי כמעט בלתי מוגבל. 

על פי ההודעה שפירסמה פאריס סן ז'רמן, קלויברט יעבוד בצמוד למנכ"ל ז'אן-קלוד בלאן וכן יפקח על עבודתו של המאמן אונאי אמרי, שהגיע אחרי הצלחות בסביליה כדי להחליף את לורן בלאן על הקווים. 

"לכבוד הוא לי להגיע למועדון גדול כמו פאריס סן ז'רמן ולקבל את האחריות החשובות של מנהל ספורטיבי", אמר קלויברט לאתר הרשמי של המועדון. "אלמד את המשימה שלי עם הרבה אמביציה. כולנו יחד בפאריס כדי להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו, שתואמות לאלה של השחקנים והאוהדים".


שימש גם כעוזר מאמן בנבחרת (gettyimages) 

פטריק קלויברט, יליד אמסטרדם, החל את הפריצה שלו במחלקת הנוער של אייאקס וב-1994 עלה לבוגרים. במהלך הקריירה שלו שיחק גם במילאן, ברצלונה, ולנסיה, פ.ס.וו איינדהובן וליל וגם הספיק להבקיע 40 שערים ב-79 הופעות במדי נבחרת הולנד. 

מאז פרישתו שימש חלוץ העבר כעוזר המאמן באלקמאר, ברדה ונבחרת הולנד ואף מונה לתקופה קצרה ליועת מקצועי של נבחרת קוראסאו. לאחרונה, כאמור, מונה למאמן הנוער של אייאקס, אבל לא עמד בפני הפיתוי שהציעה פאריס.


אולי היה חיזוק טוב יותר בתור חלוץ (gettyimages)

עוד באותו נושא: אונאי אמרי, פטריק קלויברט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי