Sport1 Banner

סטארידג': "כבשתי לעיני המשפחה, זה מדהים"

סטארידג'
סטארידג' |

החלוץ העניק לאנגליה ניצחון. וארדי: "אעשה הכל כדי לפתוח במשחק הבא"

(גודל טקסט)

"כולם רוצים להיות חלק מההרכב הפותח, אבל גם כשאתה עולה מהספסל אתה רוצה לתת תפוקה, כי כולנו ביחד", כך אמר ג'יימי וארדי, חלוץ אנגליה שכבש את השער הראשון ב-1:2 על וויילס. חלוץ לסטר, שרשם הופעת בכורה ביורו 2016 וגם אותה כמחליף הוסיף:  "אעשה את הכל באימונים כדי לפתוח במשחק הבא".

 

 

דניאל סטארידג', שגם הוא נכנס כמחליף, כבש והכריע בדקה ה-92, התחמק באלגנטיות מהשאלה אם המאמן רוי הודג'סון יהיה לפתוח אתו במשחק מול סלובקיה ביום שני. "התפקיד שלי לעשות את הטוב ביותר בדקות שאני מקבל", אמר חלוץ ליברפול, "(המאבק על ההרכב) זאת החלטה מאוד קשה עבור המאמן שלנו. אני שמח שניצלתי את ההזדמנות שניתנה לי".

 

 


יפתח במשחק הבא? וארדי (gettyimages)

 

על כך שהשער שלו הציל את האנגלים מהדחה מוקדמת: "יש עוד משחק אחד ואין עדיין מה לחגוג או להתלהב. ברור שהסיכויים שלנו השתפרו אבל אי אפשר לסכם". על האווירה: "זה נהדר לשחק מול האוהדים שלנו ועוד להבקיע. גם המשפחה שלי, אחי, בן דודי, כולם באו לכאן לראות אותי ואני שמח שהחזרתי להם".

 

בייל. "עדיין גאים בעצמנו" (Gettyimages) 

 

"אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, אבל גאה מאוד בכל החברים שלי", אמר כוכב וויילס גארת' בייל, "אמרתי לפני המשחק שהדבר הכי חשוב הוא שנעלה וניתן 100% מעצמנו וזה מה שקרה. אמנם הפסדנו, אבל אנחנו ממשיכים להרגישים חזקים מבפנים וגאים בעצמנו".

 

שחקן הכנף של ריאל מדריד נשאל לגבי הסיכויים של נבחרותו בעקבות ההפסד 2:1 לאנגליה והשיב: "יש לנו משחק מכריע מול רוסיה ואנחנו חייבים להוציא תוצאה טובה (תיקו). אנחנו עדיין לגמרי בתוך התמונה למרות שהפסדנו, נילחם כדי לעלות".

 

 

Wow. Showtime finish. Well done @vardy7 & @DanielSturridge. Let's finish the job now @England#EURO2016#ENGWAL#TogetherForEngland

— Sol Campbell (@SolManOfficial) June 16, 2016
עוד באותו נושא: ג'יימי וארדי, דניאל סטארידג'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי