Sport1 Banner

נאפולי הציבה תג מחיר עבור היגוואין: 94 מ' יורו

היגוואין
היגוואין | צילום: Gettyimages

התכולים שומרים על הארגנטיני. וגם: ניימאר קרוב לפ.ס.ז', קאנטה ליונייטד

(גודל טקסט)

אלבארו מוראטה יודע היכן הוא ישחק בעונה הבאה. לפי דיווח ב"אס", החלוץ הספרדי החליט לשחק בפרמייר-ליג וההתלבטות כרגע היא בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי.

כפי שפורסם עשרות פעמים בשבועות האחרונים, ריאל מדריד צפויה לנצל את הסעיף בחוזהו ולרכוש אותו בחזרה מיובנטוס תמורת 30 מיליון יורו, רק כדי למכור אותו במחיר כפול. מוראטה רוצה לשחק בריאל מדריד, אבל יודע שכרים בנזמה יהיה תמיד שחקן הרכב ולמעשה ייאלץ אותו לשבת על הספסל כפי שקרה לו ביובנטוס. 

מוראטה מחזיק בנוסף בהצעות מפ.ס.ז' ומארסנל, אך גם שכר של 9 מיליון יורו לעונה שהוצע לו על ידי הצרפתים לא מנע ממנו לסרב – כך לטענת העיתון. עוד דווח כי העדפתו של הספרדי היא להצטרף לז'וזה מוריניו ולעבור ליונייטד.

אם לא ישחק בריאל, מעדיף את השדים האדומים (Gettyimages)

כזכור, מוריניו העניק למוראטה את הופעת הבכורה שלו עוד כשהיה מאמן ריאל מדריד, ב-22 באוקטובר 2010 בגביע המלך נגד לבאנטה. מוראטה אוהב את מוריניו ואמר: "הוא תמיד תמך בי כשהייתי בריאל מדריד ומנע ממני לעזוב באותו קיץ. הוא נתן לי עצות איך להיות שחקן טוב יותר ואני תמיד אהיה אסיר תודה".

היגוואין נשאר בתכלת? 

גונסאלו היגוואין פיצה את אוהדי נאפולי על העונה הקודמת ועם שיא שערים לקח את התכולים לליגת האלופות. עכשיו המועדון הציב תג מחיר של 94 מיליון יורו על ראשו של החלוץ שמבוקש על ידי באיירן מינכן, אתלטיקו מדריד ופאריס סן ז'רמן.

ניימאר בדרך לפ.ס.ז'?

האם ניימאר בדרך לצרפת? לפי דיווח בעיתון הספרדי "אס", ניימאר הגיע להסכם עם פ.ס.ז' לפיו הוא יצטרף לשורותיה ב-2017 וירוויח בה 50 מיליון ליש"ט. המעבר יתאפשר לאחר שאלופת צרפת תפעיל את סעיף השחרור שלו, העומד על 155 מיליון ליש"ט.

 

לפי הדיווח, הברזילאי וגם אביו הגיעו להחלטה מתוך תחושה שפ.ס.ז' תעניק לו את האפשרות להפוך לשחקן הטוב בעולם, בניגוד לברצלונה בה הוא מתחרה עם ליאו מסי ולואיס סוארס.

רוצה להיות הכי טוב בעולם. ניימאר (gettyimages)

אובמיאנג למנצ'סטר סיטי תמורת 65 מיליון ליש"ט

מנצ'סטר סיטי תצטרך לשבור את שיא ההעברות הבריטי אם היא רוצה לרכוש את פייר אמריק-אובמיאנג מדורטמונד. הגרמנים דורשים לפי ה"מירור" 65 מיליון ליש"ט על החלוץ שהוצע על ידי סט. אטיין לסיטי ב-2013 תמורת 10 מיליון ליש"ט בלבד.

סיטי לא רכשה אותו אז מכיוון שאז מנואל פלגריני הגיע לעמדת המנג'ר והוא העדיף עם סטבן יובטיץ' ואלברו נגרדו, ששניהם לא הצליחו בקבוצה ועזבו.

אובמיאנג. סיטי תשבור את שיא ההעברות בשבילו? (Gettyimages)

הדרישות של פול פוגבה מריאל מדריד

ריאל מדריד מנהלת בימים האחרונים מו"מ עם סוכנו של פול פוגבה, שבאמצעות סוכנו דורש שכר של כ-200 אלף ליש"ט לשבוע. ריאל מדריד מציעה רק 135 אלף ליש"ט לשבוע ו-70 מיליון ליש"ט ליובנטוס עבור כרטיס השחקן.

 

זינדין זידאן שוהה בהודו ונשאל על האפשרות שהצרפתי יצטרף: "כולם רוצים את פוגבה. הוא מוכשר מאוד, אבל שייך כרגע ליובנטוס". 

פוגבה. הבלאנקוס ילכו לקראתו? (AFP)

"צ'אבי הוולשי" לסוונזי, ליברפול סימנה את קשר פולין

סוונזי רוצה את ג'ו אלן מליברפול, ששיחק בקבוצה לפני שברנדן רוג'רס עבר איתו לאנפילד. בליברפול נוקבים בסכום של 10 מיליון ליש"ט עבור מכירתו, לאחר ששילמו עבורו 15 מיליון ליש"ט ב-2012. 

פיוטר ז'ילינסקי, קשר פולין ואמפולי שדווח כי הוא בדרכו לנאפולי, דווקא קרוב יותר לאנפילד. "ז'ילינסקי דחה את ההצעה שלנו להצטרף", אמר אוריילו דה לאורנטיס, נשיא נאפולי, שחשף הצעה בסך 12 מיליון ליש"ט על הקשר מצד ליברפול.

"מנצ'סטר יונייטד עומדת לממש את סעיף הרגישה של קאנטה"

האם אחת ההעברות הגדולות של הליגה האנגלית עומדת להיסגר? לפי דיווח ב"מירור" מנצ'סטר יונייטד עומדת לממש את סעיף היציאה של אנגולו קאנטה מלסטר, שעומד על 22 מיליון ליש"ט. קאנטה היה אחד השחקנים המרכזיים באליפות ההיסטורית של השועלים ושמו נקשר למעבר אפשרי לארסנל, אך כעת נראה שז'וזה מוריניו מעוניין להקדים את התותחנים ולהנחית באולד טראפורד את הקשר הצרפתי, שגם השלים 90 דקות ב-1:2 על רומניה במשחק הפתיחה של היורו.

 

בדרך לאולד טראפורד? קאנטה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי