Sport1 Banner

מרטינו ממשיך בנבחרת, לחץ על מסי לחזור בו

מרטינו ומסי
מרטינו ומסי | צילום: gettyimages

אף אחד חוץ מהפרעוש לא עוזב את הסגל. רומרו: "ליאו דיבר בלהט הרגע"

(גודל טקסט)

ארגנטינה מתחילה להתאושש מהטלטלה שגרם ההפסד בגמר קופה אמריקה סנטאנריו. יום אחרי שנשיא ההתאחדות לואיס סגורה הודיע על התפטרותו, יש גם חדשות מרגיעות לאוהדי האלביסלסטה. פרט לליונל מסי אף שחקן לא פורש מהנבחרת, ועל הפרעוש עצמו מופעל לחץ כבד לחזור בו. 

וזה לא הכל. על פי הפרסומים בארנגטינה, המאמן חרארדו "טאטה" מרטינו ימשיך בתפקידו. על אף שהפסיד פעמיים לצ'ילה בגמר הקופה, המאמן הציג שיפור משמעותי ביכולת וגם המפלות הגיעו רק בדו-קרב מהנקודה הלבנה ולא בשל טעויות מקצועיות. 

"חרארדו מרטינו ואנשי צוותו יחזרו לעבור בשבוע הבא עם הנבחרת עד גיל 23 עם הפנים למשחקי ריו 2016", נמסר בהודעה רשמית מטעם ההתאחדות. גם לאחר מכן צפוי המאמן להמשיך כאשר כבר בספטמבר מחכים לו שני משחקים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. 


מרטינו, ממשיך בינתיים (gettyimages)

כוכבי הנבחרת שזכתה לפני שלושים שנה בגביע העולם כבר העבירו מסרי תמיכה למסי, כאשר דייגו מראדונה בעצמו הביע תמיכה בכוכב המתוסכל. כל כלי התקשורת הוצפו בהודעות תמיכה וגעגוע לפרעוש, שקיבל גם שיחת טלפון מנשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי. 

בינתיים, בשלטי חוצות ובתחנות הרכבת התחתית בבואנוס איירס נראו כתובות בסגנון "ליאו אל תלך". גם ראש עיריית בואנוס איירס, טניסאית העבר גבריאלה סבאטיני, קרלס פויול ורבים אחרים הביעו תמיכה ברשתות החברתיות. 

היחיד שטרח להרגיע מבין חבריו של מסי היה השוער סרחיו רומרו, שאמר: "אני בטוח שהוא דיבר בלהט הרגע. אני לא יכול לדמיין נבחרת בלי מסי. אני מעריך שהוא יירגע". נבחרת ארגנטינה תשוב לפעילות ב-1 בספטמבר במפגש מול אורוגוואי, כאשר חמישה ימים לאחר מכן תשחק מול ונצואלה. לאחר מכן מחכים לאלביסלסטה מפגשים עם פרו, פראגוואי, ברזיל וקולומביה. מסי ייעדר מכל אלה?


(צילום מסך מתוך OLE) 


"ארגנטינה לא תפסיד עוד גמרים עם מסי, ספק אם תגיע אליהם" 


בקטלוניה תומכים (מתוך sport.es)


גם בברזיל קוראים לו להישאר (מתוך lance)


"ליאו, אל תלך" 


"אל תלך ליאו". גם בתחנות הרכבת התחתית

עוד באותו נושא: טאטה מרטינו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי