Sport1 Banner

מסי: ונצואלה חלשה? אין לארגנטינה מקום לטעות

מסי
מסי | צילום: AFP

הפרעוש וחבריו נזהרים משאננות לפני רבע (02:00, שידור ישיר בספורטHD1)

(גודל טקסט)

ארגנטינה תשחק הלילה נגד ונצואלה ברבע גמר הקופה אמריקה (01:50, שידור ישיר בספורטHD1). המאמן חרארדו "טאטה" מרטינו לא גילה מראש את ההרכב הפותח שלו, אבל מצפיה באימון האחרון של הנבחרת ברור שליונל מסי יזכה סוף סוף לפתוח בטורניר אחרי שני משחקים בהם עלה כמחליף לאחר שנפצע בגבו במשחק הכנה מול הונדורס. 

אאוגוסטו פרננדס, קשר אתלטיקו מדריד, יעלה בהרכב וחברו החדש לקבוצה ניקו גאיטאן ישחק אף הוא כמחליפו של אנחל די מריה הפצוע, אם כי בתמונה גם אסקיאל לאבסי. המנצחת תפגוש את המארחת ארצות הברית בחצי הגמר.

ב"אולה" הארגנטינאי נכתב שמסי הצליח לשנות היסטוריה בארה"ב וכולם שם מדברים על כדורגל בזכות השתתפותו בקופה. לכן, במשחק נגד ונצואלה כל העיניים יהיו נשואות אליו. המשחק יתקיים באיצטדיון ג'ילט בבוסטון, שם יש קהילה אירית גדולה שאוהבת כדורגל. כרטיסים למשחק בשוק השחור נמכרו היום ב-1,500 דולרים.

ליאו מסי, שכבש שלושה שערים מול בוליביה תוך 20 דקות מרגע שעלה מהספסל, אמר במסיבת עיתונאים: "ארגנטינה משחקת טוב יותר ממשחק למשחק בקופה. אנחנו מתקדמים בכל המובנים ועובדים כבר כמה שנים עם אותו צוות של מאמנים ושחקנים". ארגנטינה לא זכתה בקופה אמריקה 23 שנים, אבל עם ליונל מסי בכושר וכשירות מלאה היא אמורה להתקרב להגשמת החלום.  


שחקני ארגנטינה באימון. לא יסתפקו בפחות מהנפה (AFP)

ונצואלה הגיעה לטורניר עם פרופיל נמוך כשהיא מדורגת אחרונה בשלב המוקדמות למונדיאל בבית הדרום אמריקאי, אבל כבר הספיקה להדיח את אורגוואי מהקופה אמריקה עם ניצחון 0:1 בשלב הבתים. 

"אין מקום לטעויות", הבהיר מסי לקראת רבע הגמר. "המשחקים הבאים שלנו אמורים להיות קשים מאוד. יש כאלה החושבים שוונצואלה נבחרת חלשה, אבל לא ניקח דבר כמובן מאליו. אנחנו יודעים מה מוטל על כף המאזניים. ונצואלה הגיעה לרבע בזכות עצמה ואף אחד לא נתן לה כלום. הם לא טובים מברזיל, אורוגוואי או פראגוואי, אבל הם ברבע הגמר בזכות". 

ההרכבים המשוערים

ארגנטינה: סרחיו רומרו; גבריאל מרקאדו, ניקולאס אוטמנדי, רמירו פונס מורי, מרכוס רוחו; חבייר מסצ'ראנו, אאוגוסטו פרננדס, אבר באנגה; ניקולאס גאיטאן (אסקיאל לאבסי), ליונל מסי, גונסאלו היגוואין. 

ונצואלה: דני הרננדס; רוברטו מוראלס, וילקר אנחל, אוסבלדו ויסקארונדו, רולף פלצ'ר; אלחנדרו גרה, תומאס רינקון, ארכימדס פיגרה, אדלברטו פניארנדה; סלומון רונדון, ג'וסף מרטינס.


מסי ומסצ'ראנו, שומרים כוחות (AFP)

עוד באותו נושא: ונצואלה, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי