Sport1 Banner

מסי בביהמ"ש: "לא יודע דבר, מרוכז בכדורגל"

מסי
מסי |

כוכב ברצלונה נחקר בחשד להעלמת מס בספרד: "רק חתמתי כי אבא אמר לי"

(גודל טקסט)

ליונל מסי, החשוד בהעלמת מס מהרשויות בספרד, הגיע היום (חמישי) לבית המשפט בברצלונה כדי למסור את גרסתו. מחוץ למבנה חיכו למעלה מ-200 עיתונאים ולא כולם קיבלו את הכוכבכ בסבר פנים יפות. לצד קריאות עידוד מעורבבות בשריקות בוז, נשמעו היטב גם צעקות "לך לשחק בפנמה, פחדן". 

מסי חשוד כי בשלושה מקרים שונים בין השנים 2007 ל-2009 העלים מס בסך כולל של 4.1 מיליון יורו. השחקן ואביו, שמנהל את עסקיו, כבר שילמו כופר. ברשויות המס הספרדיות דרשו להעמיד את השנים לדין, חשיפת המסמכים בפנמה עוררה הדים ועונש המקסימום על העבירות לכאורה עומד על 22 חודשים ו-15 ימי מאסר, מה שלא סביר שיקרה. 

"לא ידעתי דבר, אני מרוכז רק בלשחק כדורגל", הצהיר ליאו מסי בבית המשפט. "מעולם לא שאלתי את אבי על הנושאים האלה. האמת היא שכמו שאבא שלי הסביר קודם לכן, סמכתי עליו ועל עורכי הדין ולא היה לי שום מושג בנושאים האלה". 


ליאו מסי, מעמד לא נעים (gettyimages)

על נושא החברות הקש שאביו הקים לכאורה כדי לחמוק מתשלום מסים אמר מסי: "לא ידעתי שאני חבר בהן ולא מנהל חברה, חתמתי על מסמכים כי הוא אמר לי. רק ידעתי שאני חותם על הסכמי חסות ושאני צריך להשתתף בפרסומות, בצילומים ובדברים כאלה".

מסי נשאל אם היה מודע לכך שחתם על חוזה כאדם בוגר, והשיב: "נכון שהייתי כשיר לחתום, אבל לפני עשר שנים לא ידעתי דברים כאלה. כמו שאפשר לשער, הייתי לחלוטין בעולם אחר. אני לא זוכר את זה, זה קרה לפני הרבה שנים". 

כעת מסי צריך למהר לחזור למחנה האימונים של נבחרת ארגנטינה בארצות הברית, שם יתחיל טורניר קופה אמריקה 2016 בלילה שבין שישי לשבת עם מפגש בין המארחת ארה"ב לבין קולומביה. המשחק הראשון של הפרעוש וחבריו יהיה התמודדות מול צ'ילה בשחזור גמר קופה 2015.

עוד באותו נושא: העלמת מס, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי