Sport1 Banner

מידלסברו רוצה את וואן פרסי, פוגבה ליונייטד?

ואן פרסי. יחזור לפרמייר-ליג
ואן פרסי. יחזור לפרמייר-ליג |

סנדרו, אקס בארסה, על סף חתימה במלאגה. וגם: פיאצה לאינטר, שוויני לפ.ס.ז'?

(גודל טקסט)

היורו כבר ממש תיכף נגמר, גם הגדולות חוזרות לעניינים ובקרוב כולם יתרוצצו מחדש בסגלים חדשים. השמועות, ההעברות וההחתמות כאן.

 

נסגרו
רשמי ואחרי שהיה ידוע, הקשר אבר באנגה חתם באינטר לשלוש עונות. הארגנטיני עוזב את סביליה אחרי שזכה איתה פעמיים בליגה האירופית.

 

 

Ever Banega Officially Joins Inter: We have been waiting six days for the news, but finally on Wednesday Inte… https://t.co/ChlTxwh7pH

— Inter Milan (@intermilan) July 7, 2016

 

ווסטהאם החתימה את הקשר גוקאן טורה מבשיקטאש. הפטישים השאילו את הטורקי עם אופציה לרכישה.

 

תוצאה של הצלחה ביורו. יוהאן ברג גודמונדסון ששיחק בנבחרת איסלנד עבר מצ'רלטון לברנלי שעלתה לפרמייר-ליג והאיסלנדי הוא הרכש הראשון שלה. מחירו 3.5 מיליון ליש"ט (2.5 כעת ועוד מיליון תמורת הופעות).

 

חלוץ אתלטיקו פרנאנסה, אבאנדרו בן ה-20 חתם באודינזה לחמש שנים. הקבוצה שילמה עליו 3 מיליון יורו.

 

 

Andiamo a scoprire qualcosa in più su #Alisson: ecco cosa devi sapere su di lui…  https://t.co/IzfTUR1SJipic.twitter.com/7617UiqTfD

— AS Roma (@OfficialASRoma) July 6, 2016

 

הבלם הארגנטיני, עמנואל ממאמנה, בן ה-20 מריבר פלייט חתם בליון. הוא רשם הופעה אחת בנבחרת לפני שנתיים.

 

אחרי 600 הופעות, רוברט גרין בן ה-36 שוער נבחרת אנגליה בעבר (12 הופעות), נוריץ', ווסטהאם ו-ק.פ.ר סיכם לשנה בלידס. הקבוצה מליגת המשנה החתימה גם את קשר סוואנזי, מאט גריימס,.וקרובה להחתמת לאון אוסמן, קשר אברטון בן ה-35 ששיחק כל הקריירה בטופיס.

 

 

Emanuel Mammana is now part of the #TeamOL! He just signed a 5 years contract pic.twitter.com/6wa0yFlhNW

— OL English (@OL_English) July 7, 2016

 

מידלסברו החתימה את הבלם הסקוטי, ג'ורדן מקגי, בן ה-19 מהארטס בהשאלה.

 

בנפיקה רכשה את שחקן הכנף הארגנטיני אוסקר בניטס מלאנוס. הקשר בן ה-23 חתם לחמש שנים.

 

שוער נבחרת ברזיל, אליסון סגר ברומא ששילמה עבורו 8 מיליון יורו לאינטרנסיונל.

 

אנטוניו קסאנו הוותיק עזב את סמפדוריה והפך שחקן חופשי.

 

הבלם הצעיר של צ'לסי אולה אינה חתם על חוזה בקבוצה הראשונה לארבע שנים אחרי שהצטיין בנוער.

 

מרטין שקרטל, בלם ליברפול, חתם בפנרבחצ'ה.

 

סנדרו, ששוחרר מברצלונה עם הכרטיס ביד, הגיע למלאגה כדי לחתום. החלוץ בן ה-21 כבש שני שערים ב-17 הופעות במדי בארסה בשתי העונות האחרונות.

 

שמועות

מידלסברו, העולה החדשה לפרמייר-ליג, גיששה אצל פנרבחצ'ה בקשר לרובין ואן פרסי. לחלוץ הולנד, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד בעבר,  פתח את העונה בטורקיה בצורה מאכזבת אבל סיים אותה מצוין, שמונה שערים בששת משחקי הליגה האחרונים שלו.

 

ליברפול הוזכרה כמי שמתעניינת בהבאתם של שניים ממצטייני יורו 2016. מדובר בקובה בלאצ'יקובסקי הפולני ויוליאן דרקסלר הגרמני. קובה שיחק בעבר בדורטמונד תחת מנג'ר המרסיסייד, יורגן קלופ.


מנצ'סטר יונייטד מוכנה כעת לשלם 100 מיליון ליש"ט (117.2 מיליון יורו) על פול פוגבה ומציעה לו שכר לחמש שנים של 78 מיליון ליש"ט (91.4 מיליון יורו). מדובר על שכר של 300 אלף ליש"ט לשבוע ועל פי דיווחים העסקה קרובה להיסגר. גם ב"קוריירה דלו ספורט" העיתונאי האיטלקי המוערך, טנקרדי פאלמרי, צייץ שהחתמת פוגבה תעלה ליונייטד 145 מיליון יורו. לפי דבריו היא תשלם 120 מיליון יורו ליובה ועוד 25 מיליון יורו לסוכנו, מינו ראיולה.

 

 

Note: if Manchester United finalise the deal, then will break any record paying Pogba 145m€ (120 to Juve + 25 to agent)

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) July 6, 2016

 

מאמן סביליה הטרי, חורחה סמפאולי הארגנטיני שמחזיק בסעיף שחרור ב-4.5 מיליון יורו עשוי לקבל את תפקיד מאמן נבחרת ארגנטינה. המאמן מגלה עניין במשרה כיורשו של טאטה מרטינו שהתפטר.

 

מילאן שעברה לידיים סיניות עשויה לקטוף רכש ראשון. הקשר הקרואטי, מרקו פיאצה על סף סיכום אצל הרוסונרי. המחיר ינוע סביב 25 מיליון יורו.

 

צ'לסי עשויה לרכוש את עמנואלה ג'יאקריני שכיכב ביורו עבור איטליה. הוא שיחק בעבר גם במועדון  ללא הצלחה רבה ועשוי עתה להירכש בשני מיליון יורו.

 

האל רובסון-קאנו, חלוץ נבחרת וויילס ושחקן חופשי מחוזר על ידי אברטון וגלאטסראיי. אחרי היורו תהיו בטוחים שימצא קבוצה בקלות.

 


ג'יאקריני, ישוב לסנדרלנד? (Gettyimages)

 

ליברפול פתחה במו"מ עם יורגן קלופ על הארכת חוזהו. יש לו חוזה לעוד שנתיים במועדון וראשי הקבוצה רוצים כבר להאריך אותו לעונה נוספת. הוא מרוויח 7 מיליון ליש"ט לעונה.

 

אחרי צירוף גז'גוז' קריחוביאק, פאריס סן ז'רמן שוקלת על פי דיווחים לצרף את בסטיאן שוויינשטייגר לאחר שעתידו במנצ'סטר יונייטד מעורפל.

 

ניוקאסל דורשת 25 מיליון ליש"ט מטוטנהאם על קשרה ההולנדי, ג'ורג'יניו ווינאלדום. גם מוסא סיסוקו קשר נבחרת צרפת עשוי לעזוב. המגפייז דורשים עליו 21 מיליון ליש"ט מדורטמונד וליברפול שמעוניינות בו.

 

נמניה מאטיץ' מצ'לסי בדרך ליובנטוס שמוכנה לשלם עליו 17 מיליון ליש"ט.

 

 

This seems possible –

Pogba to United
Matic to Juventus
Bastian to Psg

Everybody sleeps peacefully 

— Sir Alex Way (@MUFC_linkup) July 7, 2016

 

טורינו על סף רכישת אדם ליאיץ' מרומא ב-7 מיליון יורו. סלטה ויגו שמעוניינת בו מציעה 9 מיליון יורו. ליאיץ' רוצה לשחק תחת המאמן החדש של טורינו, סינישה מיכאלוביץ'.

 

מידלסברו רוצה את אלברו נגרדו מוולנסיה שמחוזר גם בליגה הסינית. אייטור קראנקה ינסה לשכנעו להצטרף לקבוצה שעלתה לפרמייר-ליג.

 

קשר ליברפול, ג'ורדון אייב בדרך לבורנמות' לאחר שהאדומים הסכימו להצעה בסך 15 מיליון ליש"ט.

עוד באותו נושא: אליסון, חורחה סמפאולי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי