Sport1 Banner

מאנה נבדק בליברפול, מיקיטריאן בדרך ליונייטד

מאנה
מאנה | צילום: Gettyimages

הסנגלי ישלים מעבר לאנפילד. וגם: בלאן נפרד מפ.ס.ז' ונאינגולאן נאמן

(גודל טקסט)

היורו העלה הילוך וכמוהו גם חלון ההעברות. אתם יודעים, מתקרבים לעונה חדשה. אז הנה השמועות וההעברות החמות של הקיץ.

 

רשמי

דני אלבס עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ביובנטוס וצפוי לחתום רשמית בשעות הקרובות באלופת איטליה, לאחר שהעדיף לעזוב את ברצלונה עם סיום חוזהו בקטלוניה.

 

Dani Alves has passed his medical at Juventus ahead of completing his move to Italy. (Source: @juventusfcen) pic.twitter.com/a79Ug65fiO

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) June 27, 2016

 

בלם איינדהובן, ג'פרי ברומה, הבלם ההולנדי בן ה-24 חתם בוולפסבורג תמורת 15 מיליון יורו. הוא צמח בצ'לסי ומחזיק ב-13 הופעות בנבחרת האורנג'.

 

פאריס סן ז'רמן הודיעה על עזיבתו של המנג'ר בשלוש העונות האחרונות, לורן בלאן. המו"מ עם אונאיי אמרי לגבי איוש המשרה נמשך.

 

OFFICIAL: Wolfsburg have signed centre-back Jeffrey Bruma from PSV for £11.25m on a five-year deal. #VfLWolfsburgpic.twitter.com/o2eFNHKvS3

— Transfer Central TNC (@TransferNewsCen) June 26, 2016

 

שמועות

צ'לסי של אנטוניו קונטה רודפת תקופה ארוכה אחרי ראג'ה נאינגולאן, אבל רומא מסרבת לשחרר את הקשר הבלגי שמככב ביורו ואם לא די בכך הבהיר היום כי הוא מאושר בשורות הג'יאלורוסי.

"אני מתרכז אך ורק במשחקי היורו, אבל אני מאושר היכן שאני ואני לא טיפוס שמרבה להחליף מועדונים", אמר נאינגולאן לפני המשחק הלוהט בשמינית בין איטליה לספרד והוסיף: "יש לי חברים שמשחקים בנבחרת איטליה ואני שם כבר 12 שנים, גדלתי והפכתי לגבר שם וכמובן שאני אשמח אם הם יעלו".

 

נאינגולאן. לא ממהר לעזוב את רומא (Gettyimages)

 

ה"גאזטה דלו ספורט" פרסם שברצלונה מעוניינת בקיצוני הקרואטי, איבן פרישיץ' מאינטר שהרשים ביורו. גם ארסנל רוצה בו. התותחנים מעוניינים גם במאורו איקרדי מאינטר לאחר שעסקת ג'יימי וארדי ירדה מהפרק.

 

יובנטוס עדיין לא ויתרה על פול פוגבה. לפי ה"טוטוספורט" המועדון מנסה להשאיר אותו בקבוצה למרות שריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד מנסות להחתים את הכוכב הצרפתי. יובה מוכנה להעלות את שכרו ל-6 מיליון יורו. בריאל מדריד מציעים שכר של 8-9 מיליון יורו וסוכנו מינו ראיולה דורש שכר של 12-13מיליון יורו לעונה. ריאל מדריד תצטרך לשלם עליו 120 מיליון יורו, כמו גם יונייטד, סכום שיהווה שיא עולמי.

 

העברת הנריק מקיטיריאן מדורטמונד למנצ'סטר יונייטד על סף סיכום. הפליימייקר הארמני יהיה התשובה לאילקאי גונדואן שחתם מעבר לכביש במנצ'סטר סיטי. האנגליות מפרקות את דורטמונד שמצידה הגיבה ברכש מאסיבי של כישרונות צעירים. יונייטד הציעה עבורו 30 מיליון ליש"ט ודורטמונד הסכימה להעלות את שכרו, אבל הוא רוצה לחפש לו הרפתקה חדשה.

 

חלוץ סאות'המפטון, סיידו מאנה על סף מעבר לליברפול. הסנגלי נמצא בבדיקות במתקן האימונים של המרסיסיידרס וישלים מעברו ב-30 מיליון ליש"ט.

 

ה"דיילי סטאר" מדווח שז'וזה מוריניו מתוסכל מהעבודה של המנכ"ל, אד וודוורד, שלא מצליח לסכם עם השחקנים אותם הוא רוצה לחיזוק מנצ'סטר יונייטד. הבלם אריק ביילי הוא היחיד שחתם רשמית במועדון. זלאטן איברהימוביץ' צפוי לעבור בדיקות רפואיות השבוע. יוליאן דראקסלר מוולפסבורג על הכוונת.

 


דראקסלר, אחרי היורו לאנגליה? (Gettyimages)

 

עם כל הכבוד לערן זהבי שנחאי שנואה הולכת על כוכב גדול יותר. האלק הברזילאי מבוקש על ידי הקבוצה שמוכנה לשלם עליו לזניט 55 מיליון יורו ולפי ה"גאזטה דלו ספורט" העסקה על סף סיכום.

 

הבלם, נבן סובוטיץ' הודיע שהוא עוזב את דורטמונד וכנראה בדרכו לליברפול. יורגן קלופ אימן אותו בדורטמונד וסבור שיהיה שדרוג רציני להגנת האדומים.

 

Brazilian Hulk Joining Shanghai SIPG for $61 millionhttps://t.co/RNXuuoima4pic.twitter.com/E9owtfb2XE

— That's Shanghai (@ThatsShanghai) June 27, 2016

 

כוכב לברקוזן, קארים בלערבי שנותר מחוץ לסגל גרמניה בדרך לדורטמונד.

 

מנפלאות היורו. קשר פרנצווארוש, אדם נאגי שהרשים במדי הונגריה נמצא על הכוונת של לסטר אלופת אנגליה. גם בנפיקה נכנסה לתמונה וצפויה להציע 1.2 מיליון יורו.

 

המאמן קלוד פואל יהיה המנג'ר החדש של סאות'המפטון במקום רונאלד קומאן שעזב לאברטון. הוא יחתום לשלוש שנים. הוא הועדף על ידי מנואל פלגריני שעזב את מנצ'סטר סיטי. הסיינטס רוצים את הקשר הגנאי, תומאס פארטיי מאתלטיקו מדריד.

 

מילאן עומדת להכריז על מאמן חדש, אבל שומרת את זהותו בסוד. מנואל פלגריני ואנדרה וילאש-בואש מועמדים.   

 


פואל, יחליף את קומאן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי