Sport1 Banner

למדה שיעור מאלופה: 2:4 לברצלונה על לסטר

מסי וסוארס. בישולים פנטסטיים של הפרעוש
מסי וסוארס. בישולים פנטסטיים של הפרעוש | צילום: AFP

מסי סיפק בישולים פנטסטיים למוניר ולסוארס, מוסא עם צמד רק צימק

(גודל טקסט)

אם לפני שנה הייתם מציגים מפגש בין אלופות אנגליה וספרד כנראה שהיו מגחכים אם הייתם מעלים את השם לסטר. אחרי שכבר הספיקה להדהים את אירופה כולה, החבורה של ראניירי זינקה לטבלת הגדולות ולראיה מפגשים עם מועדוני הטופ של היבשת, שהגיעו לשיא בסולנה מול ברצלונה, שלא ריחמה בדרך ל-2:4, תוצאה שגם הייתה יכולה להיות מוחצת יותר.

 

אלופת ספרד הגיעה אחרי שפתחה ברגל ימין את המסע שלה בטורניר גביע האלופות עם 1:3 על סלטיק, וגם היום בהרכב משני, על אף שליאו מסי ולואיס סוארס פתחו ב-11 של לואיס אנריקה, לא ריחמה על השועלים וירדה להפסקה ב-0:3 מוחץ.

 

 

ליאו מסי סיפק שני בישולים פנטסטיים בדקות 26 ו-34, כשמצא תחילה את מוניר בכדור עומק גאוני ולאחר מכן מצא את לואיס סוארס ברחבה, כאשר האחרוון היתל בהגנת אלופת אנגליה בקלות מדי. 

 

מסירות שקשה להישאר אליהן אדיש. מסי (AFP)

 

השועלים, שכבר ביום ראשון יפגשו את מנצ'סטר יונייטד במשחק מגן הקהילה, ספגו את השלישי על סף המחצית הראשונה לאחר שסוארס הפעם היה על תקן המבשל ומצא את מוניר, ורק במחצית השנייה הצליחו להשיב מעט מכבודם הודות לניגרי אחמד מוסא, שעלה בהפסקה וכבש פעמיים תוך שהוא גם מנצל את ההגנה הצעירה והלא מנוסה של ברצלונה. החלוץ הצעיר רפא מואיסה קבע את תוצאת המשחק. 2:4 לברצלונה בסיום.

 

הקטלונים חוגגים על אלופת אנגליה (Gettyimages)

 

הרכבים
ברצלונה: ג'ואל מאסיפ (חוסה אורליו 77), אלייש וידאל (חאבייר מסצ'ראנו 46), מארלון (סרחיו בוסקטס 46), ז'רמי מתייה (חוסה מרטינס 77), חואן קמארה (נילי 77), דניס סוארס (רפא מואיסה 78), סרג'י רוברטו, ארדה טוראן (סרג'י סאמפר 62), מוניר (אלכס קרבונל 77) , ליאו מסי (קרלס אלנייה 63), לואיס סוארס (חסוס אלפרו 77)

 

לסטר: רוברט זילר, דני סימפסון (ברטוש קפוסטקה 62), רוברט הות' (לואיס הרננדס 46), ווס מורגן (מרסין ואסילבסקי 46), בן צ'ילוול (כריסטיאן פוקס 46), דני דרינקווטר, אנדי קינג (נמפליס מנדי 46), מארק אולביירטון (דניאל אמרטי 62), דמארי גריי (אחמד מוסא 46), ריאר מאחרז (שינז'י אוקאזקי 46), ג'יימי וארדי (ג'פרי שלופ 46).

 

מהלך משחק

פתיחת משחק מצוינת בסולנה. כבר אחרי שתי דקות בעט דניס סוארס מחוץ לרחבה, רוברט זילר הדף לא טוב ולואיס סוארס כמעט כבש את הראשון של הבלאוגרנה. שתי דקות חלפו והשועלים כמעט עקצו, אך דמראיי גריי בעט מעל השער באחד על אחד.

 

בדקה ה-26 זכינו לראות את השער הראשון במשחק, אז ליאו מסי מסר כדור מדהים בין כל הגנת לסטר, מצאה את מוניר אל חדדי שעשה תנועה נפלאה וגלגל בקלות לפינה הרחוקה. 0:1 לברצלונה. בדקה ה-33 כמעט הכפילו הקטלונים את יתרונם, לאחר שדאבל-פס נהדר בין סוארס לטוראן הסתיים בהחמצה של האורוגוואי.

 

מוניר יודע למי להודות על השער (AFP)

 

גם סוארס בסופו של דבר הצטרף לחגיגת הכובשים (AFP)

 

כעבור דקה לואיס סוארס כבר השלים את המשימה וקבע 0:2. ליאו מסי עם עוד מסירה נהדרת מצא את האורוגוואי, שעבר בקלות את הגנת לסטר ומזווית קשה כבש את השני של בארסה. לפני המחצית זה כבר הפך ל-0:3, לאחר שסוארס הקפיץ מעל הגנת לסטר וסידר למוניר שער קל לאחר אחד על אחד נוסף מול זילר.

 

לסטר פתיחה מצוין את המחצית השניה ואחמד מוסא כבש שער מופלא. החלוץ שהגיע מצסק"א והחליף את וארדי, גם מאחרז הוחלף בהפסקה, ניצל את המהירות האדירה שלו כדי לרוץ כל הדרך עד לשער. 3:1 בדקה ה-47. 

 

בדקה ה-64 הניגרי כבש את השני שלו לאחר טעויות בהגנה הצעירה של ברצלונה לאחר שלואיס אנריקה החל לבצע חילופים. הניגרי בעט מקרוב כדור חזק לרשת וקבע 3:2. בדקה ה-84 החלוץ הצעיר רפא מואיסה, מקבוצת המשנה של הקטלונים, כבש מקרוב את הרביעי וקבע 2:4. מדובר בשחקן משנתון 98', משמע עדיין לא בן 18.

 

45' Barcelona 3-0 Leicester
46' Ahmed Musa comes on
47' Ahmed Musa scores (3-1)
64' Ahmed Musa scores (3-2) pic.twitter.com/yBX3vEVRBB

— Squawka Football (@Squawka) August 3, 2016
עוד באותו נושא: ריאד מאחרז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי