Sport1 Banner

לא מוכנה לרבע: לברקוזן הביסה 0:3 את וולפסבורג

יורצ'נקו. לברקוזן לא פוחדת מזאבים
יורצ'נקו. לברקוזן לא פוחדת מזאבים | צילום: Gettyimages

הזאבים הובכו לפני המפגש עם ריאל באלופות. 1:1 לגנט עם גרשון וסייף

קבוצות: וולפסבורג
(גודל טקסט)

ליגות אירופה חזרו לפעילות עם מספר משחקים מקדימים בגרמניה, ספרד, צרפת ובלגיה.

 

וולפסבורג נראתה ממש לא מוכנה למפגש מול ריאל מדריד ברבע גמר האלופות כשהובסה 3:0 בלברקוזן. רמי גרשון וקני סייף השלימו 90 דקות ב-1:1 הביתי של גנט מול זולטה וארחם.

 

גרמניה: לברקוזן – וולפסבורג 0:3

חאבייר הרננדס (צ'יצ'אריטו) והאוקראיני ואלד יורצ'נקו עלו מהספסל של המארחת במהלך המחצית השנייה והכריעו את המשחק עם שערים בדקות 73 ו-87 (בהתאמה). ג'וליאן ברנט, שחקן הנבחרת הצעירה של גרמניה, כבש את השער הראשון לרשת הזאבים בדקה ה-21.

 

בעקבות הניצחון קפצו שחקניו רוב שמידט שני שלבים עד המקום הרביעי, המעניק את הכרטיס לפלייאוף הצ'מפיונס בעונה הבאה ופתחו פער של שבע נקודות מהאורחים הלוטשים עיניים בדיוק לאותו מקום.

 

בלגיה: גנט – זולטה וארחם 1:1

סייף וגרשון השלימו משחק מלא במדי המארחת אבל ירדו מאוכזבים מהתוצאה, שעלולה להרחיק אותם עד כדי ארבע נקודות מהפסגה אם ברוז' תנצח. אמביה לוייה כבש לאורחים בדקה ה-35, סוון קומס השווה בדקה ה-57.

 

סייף. תוצאה טובה לרפאלוב (Gettyimages)

 

ספרד: ראיו ויאקאנו – חטאפה 0:2

ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים עקרים למארחת בדרבי הקטנות של מדריד. ניקולס פדור הוונצואלי בישל בדקה ה-15 לחאבי גוארה וכבש בעצמו בדקה ה-71. האורחים נותרו מתחת לקו האדום עם 28 נקודות, בעוד ראיו עלתה ל-31.

 

סובאצ'יץ' שוער מונאקו. גם המקום השני בסכנה

 

צרפת: מונאקו – בורדו 2:0

גם כאן היה שחקן, תומאס טורה, שכבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ובישל לאדם אואנס את השני בדקה ה-54. המארחת, השנייה בטבלה, ניסתה לחזור אבל וגנר לאב החמיץ פנדל ממש עם תחילת תוספת הזמן של המשחק. שער עצמי של פדריק גיוברט בדקה ה-94 לא מנע מהאורחים ללקט שלוש נקודות מפתיעות.  אם ניס תנצח בחוץ את פ.ס.ז' שכבר סיימה את הליגה כאלופה, הפער בינה לבין הקבוצה מהנסיכות יקטן לשתי נקודות בלבד.

 

עוד באותו נושא: גנט, לברקוזן, קני סייף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי