Sport1 Banner

כבש את שער השנה בעולם ופרש כדי לשחק בפיפ"א 17

וונדל לירה
וונדל לירה | צילום: gettyimages

וונדל לירה הברזילאי בחר לתלות את הנעליים בגיל 27 וללהטט בשלט רחוק

(גודל טקסט)

וונדל לירה ריגש את העולם כשבטקס הגאלה של פיפ"א הזיל דמעות. אז הוא זכה בפרס פושקאש בזכות שער השנה בעולם, עכשיו שוב שמו נקשר בפיפ"א בסיטואציה שונה לחלוטין. הכדורגל הברזילאי בן ה-27 הודיע במפתיע על פרישה כדי להפוך לגיימר מקצועי. 

וונדל לירה יהפוך למקצוען בפיפ"א 17 ומקווה להרוויח קצת יותר עם השלט של קונסולת המשחקים ביד מאשר עם הכדור ברגל. "אני מגדיר את החיים שלי עם שני חלומות, האחד אפשרי והשני כמעט בלתי אפשרי", הסביר לירה לכלי התקשורת בברזיל. "הראשון היה להיות שחקן מקצועי עם הישגים, אבל בכדורגל הברזילאי קשה להפוך למקצוען".  

"למען האמת, ל-95 אחוזים מהכדורגלנים בברזיל יש קשיים", המשיך וונדל לירה. "חייתי 15 שנים בכדורגל והיו לי זמנים טובים ורעים. היו רגעים יפים שלעולם לא אשכח. גם שיחקתי לצד כוכבים גדולים. גם היה לי חלום להיות גיימר ותמיד הייתה לי התשוקה להגשים אותו". 


ימשיך לככב רק על המסך (gettyimages)

"כמעט בלתי אפשרי לפרוש מכדורגל כדי להיות גיימר, אבל אלוהים נתן לי את ההזדמנות הזו", סיפר הברזילאי. "זה לא סופו של החלום. אלוהים נתן לי את ההזדמנות כדי שאוכל להמשיך במסלול. כדי שאשמח ואמשיך בחיי עם חיוך". 

לירה עלה לכותרות בכל העולם בעקבות השער הנפלא שכבש במדי גויאנסיה לרשת אתלטיקו גויאניינסה. אותו רגע זיכה אותו לפני חצי שנה בלבד בפרס שחקן השנה בעולם. הוא מסוגל לחזור על הביצוע גם על המסך?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי