Sport1 Banner

חזרה עם הגביע: שחקני פורטוגל חגגו ברחובות

רונאלדו והגביע בדרך לפורטוגל
רונאלדו והגביע בדרך לפורטוגל | צילום: Gettyimages

הסלסאו הגיעה הביתה. רונאלדו ייעדר מהסופר-קאפ: "התואר החשוב ביותר"

(גודל טקסט)

פורטוגל עשתה אמש (ראשון) היסטוריה כשהניפה לראשונה את תואר אלופת אירופה עם 0:1 בהארכה על מארחת יורו 2016 צרפת. אדר המחליף כבש והשכיח במעט את הפציעה של כריסטיאנו רונאלדו שהיתה הסיפור של הגמר.

 

ההערכות של רופאי נבחרת פורטוגל מדברות עתה על קרע חלקי ברצועה בברך. רונאלדו שצלע לכל אורך החגיגות יחמיץ בוודאות את הסופר-קאפ האירופי וייבדק בהמשך. הכוכב עצמו אגב סרב להשתתף בתחושות כי מדובר בפציעה קשה וניסה להרגיע. בינתיים הסלסאו נחתה בפורטוגל וצפויה למסע ארוך עם אלפים ברחובות ליסבון כשהשיא יהיה בערב.

 

 

הכוכב הגדול של הסלסאו ציין: "אני רוצה להודות לחבריי לנבחרת, למאמן ולעם הפורטוגלי שתמיד היה איתנו ועודד מההתחלה. זה רגע מיוחד עבור כולנו וזה בלתי נשכח".

 

 

"זה התואר הכי חשוב בו זכיתי אי פעם. זכיתי בכל התארים, אבל היה לי חסר משהו בנבחרת. תמיד אמרתי שלחלום אפשר בכל מקום ולא צריך אישור מאף אחד. בכל השנים האלה פורטוגל היתה קרובה לעשות משהו, אבל הפעם הלכנו עד הסוף", התגאה.


אדר עם הגביע לצד רונאלדו 

 


החגיגות בבית יהיו גדולות בהרבה 

 

על המאמן פרננדו סנטוס אמר: "הוא האיש שמגיע לו כל הקרדיט. הוא כל הזמן אמר שנחזור לליסבון רק ב-11 ביולי". 

 

 

על העצה שנתן לכובש השער אדר הוסיף: "אני הרבה זמן בכדורגל, הרגשתי שהוא יכבוש את שער הניצחון, הוא לא שיחק הרבה ביורו ועכשיו הוא אלוף אירופה". על התמיכה מהצד בחבריו ציין: "אני תמיד נותן את הכל וניסיתי לתמוך בהם בדרך שלי. תמיד אעשה את הטוב ביותר עבור המדינה. אני מודה גם לכל הקהל והמהגרים שהגיעו לכאן".

 


לא שוכחים גם את אוסביו (ההתאחדות הפורטוגלית)

עוד באותו נושא: אדר, יורו 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי