Sport1 Banner

זידאן: "השער של נאצ'ו יותר יפה משלי ב-2002"

איזה ביצוע נפלא של נאצ'ו
איזה ביצוע נפלא של נאצ'ו |

מאמן ריאל החמיא לשחקניו על ה-1:7 בגביע. וגם: אסנסיו עושה היסטוריה

(גודל טקסט)

אלברו מוראטה ומרקו אסנסיו לקחו בשתי ידיים את ההזדמנות שקיבלו אמש במשחק הגביע. ריאל מדריד הביסה 1:7 קליל את קולוטורל ליאונסה, הפכה את הגומלין בעוד למעלה מחודש לפרוטוקול בלבד ושחקני הספסל והסגל הרחב בעיקר נתנו למאמנם הרבה חומר למחשבה.

 

זינדין זידאן נשאל על החדות של שחקני הסגל שזכו לשחק ואמר: "אהבתי את ההופעה של כל השחקנים. שיחקנו מצוין והתייחסנו ברצינות למשחק, אבל גם היריבה כבשה שער אחד והראתהשהיא יכולה להזיק לנו אם ניתן לה לשחק". 

 

 

השער השישי של המגן נאצ'ו בבעיטת מספרת לחיבורים הושווה לזה של זיזו בגמר ליגת האלופות מול לברקוזן ב-2002. הצרפתי לא היסס לפרגן: "השער שכבש נאצ'ו היה יפה יותר מהשער שאני כבשתי מול לברקוזן. אני מאושר עבורו מכיוון שהוא תמיד מתאמן ברצינות ומגיעות לו כל המחמאות. כנראה עברנו שלב בגביע המלך, אבל עוד לא זכינו בכלום ויש לנו עוד המון מטרות". 

 

נאצ'ו קיבל הזדמנות והחזיר בגדול למאמנו (AFP)

 

מרקו אסנסיו המוכשר, שדודו אוואט מכר לריאל מדריד כשהיה המנג'ר המקצועי של מאיורקה, המשיך לככב ועשה היסטוריה בזכות כך שכבש בכל מסגרת במשחק בכורה שלו – ואתמול עשה זאת עם צמד. הוא כבש כבר בארבעה משחקי בכורה: בליגה מול סוסיאדד, בסופרקאפ האירופי מול סביליה, באלופות מול לגיה ורשה ואתמול. אחרי המשחק אמר: "רצינו להיות הכי טובים בכל רגע של המשחק ולקחנו אותו בשיא הרצינות". 

 

המגן הימני דני קרבאחל עשוי להיעדר מהמשחק הבא לאחר שהיה על סף איבוד ההכרה ויעבור היום סדרת בדיקות. 

עוד באותו נושא: אלברו מוראטה, נאצ'ו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי