Sport1 Banner

וויצ'יץ': "לאוהדים שהתפרעו לא אכפת שקרואטיה תעוף"

ניקולה וויצ'יץ'
ניקולה וויצ'יץ' | צילום: אודי ציטיאט

מנהל מכבי תל אביב בכדורסל: "כולם מאמינים שהנבחרת יכולה ללכת רחוק"

(גודל טקסט)

ההתפרעות של אוהדי קרואטיה ביום שישי במהלך היורו במשחק מול צ'כיה, ממשיכה לעשות גלים בקרואטיה וברחבי היבשת. מנג'ר מכבי תל אביב בכדורסל ניקולה וויצ'יץ', כוכב קרואטי בפני עצמו, התראיין לספורט1 בעקבות האירועים.

 

וויצ'יץ' פתח ואמר: "מה שקרה לא הפתיע אף אחד. האוהדים האלה, אם אפשר בכלל לקרוא להם אוהדים, מנהלים כבר הרבה זמן קרב נגד יו"ר ההתאחדות דאבור שוקר, ובכלל לא אכפת להם שיעיפו אותנו מהיורו, ואולי בכלל זאת הייתה המטרה שלהם".

 

אתה נהנה מהנבחרת שלכם?

"יש לנו כשרונות מדהימים. לוקה מודריץ', איבן רקיטיץ', מריו מנדז'וקיץ', אבל הדבר הכי טוב זה שהנבחרת משחקת יחד כקבוצה, זה סוד ההצלחה שלה. כל אחד שם את האגו שלו בצד בשביל שהנבחרת תצליח, למען העם הקרואטי".

 


האבוקות והחזיזים של אוהדי קרואטיה (gettyimages)

 

אתם יכולים לזכות ביורו?

"למה לא? זה לא יפתיע אף אחד. מבחינת כדורגל נטו אנחנו לא נופלים מאף נבחרת, בטח שלא בכמות הכשרון. טורניר כזה לוקחים עם הרבה אופי, ויש לנו את זה".

 

הנבחרת הזו מזכירה את הנבחרת שהייתה לכם ב-1998?

"אני חושב שפחות או יותר זה אותו דבר כמו שהיה ב-98' עם זבונימיר בובאן ודאבור שוקר, ששמו את הכדורגל הקרואטי במרכז הבמה העולמית. אם הקהל לא יפריע, הנבחרת הזאת תגיע הכי רחוק שאפשר".

 

מה הלך הרוח בקרואטיה סביב היורו ?

"כולם מרותקים לטלוויזיה לראות אם נצליח להדהים ולהביא את האליפות. האנשים מאמינים בנבחרת ורק מתפללים שהפרחחים לא יפריעו. אני מאמין שנגיע לחצי הגמר ומשם הכל אפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי