Sport1 Banner

וויליאן חתם בצ'לסי לארבע שנים נוספות

נשאר כחול. וויליאן
נשאר כחול. וויליאן | צילום: הטוויטר הרשמי של צ'לסי

הברזילאי נשאר כחול. וגם: טוטנהאם מתחזקת ומיליק לא עוזב את אייאקס

(גודל טקסט)

יורו 2016 הסתיים בתחילת השבוע, לסיבובים המוקדמים בליגת האלופות ובליגה האירופית מתחילות להצטרף קבוצות בכירות והמשמעות היא שחלון ההעברות מעביר הילוך.

כל השמועות והעדכונים החמים של שוק ההעברות בעדכון היומי של ספורט1.

רשמי

צ'לסי שומרת על הקישור, והאריכה את חוזהו של וויליאן לארבע עונות נוספת. הקשר היה אחת מנקודות האור הבודדות של הבלוז בעונה החולפת, בה כבש חמישה שערים ונבחר לשחקן השנה שלה.

Four more years for Chelsea's Player of the Year – @willianborges88! #CFChttps://t.co/S7xD5tAZkkpic.twitter.com/LBgnRSXNFU

— Chelsea FC (@ChelseaFC) July 12, 2016

ארקדיוש מיליק האריך את חוזהו באייאקס וישאר בה לפחות עונה נוספת. החלוץ הפולני שכיכב ביורו 2016 חוזר על ידי כמה קבוצות בכירות באירופה, אבל ימתין קצת לפני שיעזוב את האמסטרדם ארינה

Genieten van @ArekMilik9! Ook in seizoen 2016-2017!https://t.co/NOlpABTBEC

— AFC Ajax (@AFCAjax) July 12, 2016

וינסנט יאנסן ההולנדי חתם רשמית והוצג כשחקן טוטנהאם. החלוץ בן ה-22 חתם עד קיץ 2020 ונרכש מאלקמאר תמורת כ-18.5 מיליון פאונד.

Transfer complete: Vincent Janssen signs. Full story here – https://t.co/raDxvj1Lw4pic.twitter.com/wcpzvVmBou

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) July 12, 2016

אלקמאר עשתה עסקה מטורפת עם וינסנט יאנסן. רכשה אותו בחצי מיליון יורו לפני עונה, זכה בתואר מלך השערים העונה עם 27, ונמכר ב20 מ' לטוטנהאם

— Assaf Cohen (@AssafCohen2) July 12, 2016

מהפועל עכו לליגה ההולנדית: הבלגי הצעיר, דילן סייס בן ה-19, הושאל לטוונטה. בינואר האחרון הוא הגיע לעכו מקבוצתו, קלאב ברוז', ונפרד מישראל לאחר חצי עונה.

Welkom bij #FCTwente@SeysDylan. De 19-jarige vleugelaanvaller wordt gehuurd van @ClubBruggepic.twitter.com/AJ2VUeFn0M

— FC Twente (@fctwente) July 12, 2016

סיון השוויצרית החתימה את ארתור בוקה, מגן נבחרת חוף השנהב ששיחק במלאגה בעונה שעברה.

מלאגה החתימה את החלוץ מוונצואלה חיימה מורנו בן ה-21, ששיחק בקלצ'וראל לאונסה מהליגה השלישית בספרד.

ההעברות לסין נמשכות. החלוץ הגאבוני מאליק אבונה נמכר מאל אהלי לטיינג'ין טדה. המצרים הכניסו לקופתם 7.25 מיליון יורו. עכשיו יהיה גם דרבי מצרי-ישראלי בליגה הסינית. הולך להיות מעניין. 

סוונזי רכשה את מגינה השמאלי של ווטפורד ג'ורג' באיירס בן ה-20 בהעברה חופשית. הוא חתם עד יוני 2018. 

DEVELOPMENT: #Swans secure the signing of midfielder George Byers on a free transfer

https://t.co/XADYzFI6dqpic.twitter.com/64ffxX1bKZ

— Swansea City AFC (@SwansOfficial) July 11, 2016

הקשר האחורי, חוסה אלברטו קניאס, חתם לשלוש שנים בפאוק. הוא שיחק בשנתיים האחרונות באספניול שעוברת מהפכה. 

שמועות

ארסנל מחפשת חלוץ בנרות, וסימנה את מלך השערים של הליגה האיטלקית גונסאלו היגוואין. לפי דיווחים באיטליה, התותחנים מתכוונים להציע לנאפולי 50 מיליון יורו ואת אוליבייה ג'ירו על מנת להניח את הארגנטיני באמירויות.

 

וולפסבורג צפויה לשחרר את החלוץ ההולנדי באס דוסט, כאשר את הסכום המבוקש עבורו, כ-8 מיליון יורו, מוכנות לשלם בשיקטאש, בטיס, סאות'המפטון וסוסיאדד.

 

אנדראה שורלה מוולפסבורג קרוב למעבר לדורטמונד. ב"בילד" פורסם כי חוזהו אצל הזאבים מסתיים ב-2019, אבל גם המאמן דיטר האקינג וגם המנג'ר המקצועי קלאוס אלופס לא מתכוונים למנוע את עזיבתו לדורטמונד, שהציעה 25 מיליון יורו. אלופס דורש שבעה מיליון יורו נוספים ובגרמניה מעריכים שבימים הקרובים העסקה תיחתם.

שורלה. הצדדים יתפשרו ושחקן נבחרת גרמניה יעבור (Gettyimages)

מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה רשמית לשוער ברצלונה קלאודיו בראבו, כך פורסם  ב"מונדו דפורטיבו". הקטלונים דורשים 20 מיליון יורו עבור השוער בן ה-33, ובפחות מכך מסרבת לשחררו. פפ גווארדיולה מוכן להסתפק גם בשוער המשנה של אלופת ספרד, מארק אנדרה טר-שטגן, אבל בברצלונה לא ימהרו למכור שוער צעיר עם עתיד גדול לפניו.

ולמי שברצלונה מחזרת אחריו. מגן נבחרת גרמניה, יונאס הקטור הוא השם החדש ברשימות של הבלאוגרנה. המחיר של מגן קלן צפוי להיות 18 מיליון יורו אך גם ליברפול בתמונה.

ז'ואאו מאריו, אולי התגלית הגדולה של יורו 2016, לא צפוי להישאר בספורטינג ליסבון. היכולת המעולה שהציג באליפות אירופה לא נעלמה מעיני צ'לסי ופ.ס.ז', אך קבוצתו דורשת עבורו כ-40 מיליון יורו.

שחקן הכנף של ספורטינג הפך ללהיט (AFP)

אחרי ההופעה שלו ביורו, ב"ספורט" הקטאלוני דווח שריאל מדריד מגלה עניין בקשר נבחרת צרפת, מוסא סיסוקו. הקשר שעתיד לעזוב את ניוקאסל הרשים בטורניר בצרפת ומחירו הוקפץ ל-35 מיליון ליש"ט.

עדיין לא ברור אם חואן מאטה יישאר במנצ'סטר יונייטד בשל הגעת ז'וזה מוריניו שכבר שיחרר אותו מצ'לסי בעבר, ובינתיים ויאריאל הוזכרה כמי שמועמדת לקלוט את הספרדי. 

החלוץ הסנגלי, דיאפרה סאקו צפוי לעבור מווסטהאם לסנדרלנד ולהתאחד עם סם אלרדייס שהביא אותו למדי הפטישים.

דיווחים סותרים על הכיוון אליו יילך פול פוגבה אחרי היורו המאכזב מבחינתו. בראיון ל"מארקה" אמר סוכנו מינו ראיולה שהוא רוצה להאריך את חוזהו של השחקן ביובנטוס, אך הבהיר: "מוכנים לשמוע הצעות, אבל טוב לו בקבוצה". באנגליה עם זאת ממשיכים לטעון על קרב בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד על שירותיו של הצרפתי.

פוגבה. לא שולל הארכת חוזה בטורינו (Gettyimages)

אשתו של מאורו איקרדי, קפטן וחלוץ אינטר, שהחלה לשמש כסוכנת שלו, אמרה ל"קוריירה דלו סרה" שההצעות שקיבל עד כה לא מספקות. "הוא שווה פי שלושה", הודיעה.  

ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שארסנל מציעה 60 מיליון יורו ואת אוליביה ז'ירו בתמורה לגונסאלו היגוואין. נאפולי דורשת 84 מיליון יורו עבור רכישת הארגנטיני, והעברת ז'ירו מפצה על הסכום המופחת.

היגוואין. ארסנל מציעה את טרייד השנה בכדורגל (Gettyimages)

בעלי ווסטהאם דייויד גולד הבהיר כי אין בכוונתו לשחרר את דימיטרי פאייט בפחות מ-50 מיליון פאונד, למרות שהקשר כבר בן 29: "ווסטהאם זקוקה לשחקנים הכי טובים שיש".

ווטפורד רוצה את כריס גאנטר, המגן הימני של וויילס שבלט ביורו. הוא משחק ברדינג מאז 2012/13 ונמצא תחת חוזה עד 2018. מחירו עשוי להיות 4 מיליון ליש"ט. 

זניט סט. פטרסבורג הודיעה שתשחרר את אקסל ויטסל אם תתקבל הצעתה לרכוש את מוסה סיסוקו מניוקאסל. הוא שיחק 3.5 שנים אצל המאגפייז ומבוקש כעת בליברפול וטוטנהאם. סיסוקו מוערך כעת ב-45 מיליון יורו. 

מוערך בכ-45 מיליון יורו. סיסוקו (Gettyimages)

עמנואלה ג'יאקריני סגור כמעט סופית בנאפולי. מדובר כמובן בקשר בולוניה בן ה-31 שהצטיין ביורו.

מגן לסטר דני סימפסון על הכוונת של סנדרלנד, שמוכנה לשלם עליו 4 מיליון ליש"ט.

הנרי. העדיף להיות פרשן (Getty)

תיירי הנרי דחה את הצעת ארסנל להיכנס לצוות המקצועי  משום שהתותחנים היתנו זאת בכך שהכוכב הצרפתי יעזוב את תפקיד הפרשן של רשת סקיי ספורטס. בעונה שעברה אימן הנרי את קבוצת הגיל עד 18 של ארסנל במשך ארבעה ימים בשבוע, אלא התותחנים רצו להשתמש בשרותיו של כוכב העבר באופן מלא העונה ולכך כאמור הנרי לא הסכים.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי