Sport1 Banner

הקרב בין רונאלדו למסי: מי ייבחר לשחקן השנה?

רונאלדו עם גביע היורו. שחקן השנה של אופא?
רונאלדו עם גביע היורו. שחקן השנה של אופא? | צילום: Gettyimages

אופ"א הודיעה על עשרת המועמדים הסופיים. היכן דורג איברהימוביץ'?

(גודל טקסט)

התחרות על תואר "כדורגלן השנה של אופ"א" מעלה הילוך. רגע אחרי שהסתיים יורו 2016 וכשההכנות לעונה החדשה נמצאות בעיצומן, פרסמה אופ"א את עשרת המועמדים הסופיים לתואר הנכסף, כאשר הבוחרים לעת עתה היו 55 עיתונאים, אחד מכל מדינה שחברה באופ"א וכל עיתונאי בחר את חמשת השחקנים הטובים ביבשת לדעתו.

 

כמובן, ברור מאליו, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו הם המועמדים להתחרות ראש בראש על התואר. ליונל מסי שזכה בתואר שנה שעברה יקווה לזכות בפעם השלישית בקריירה, אך CR7 הוביל את פורטוגל לזכייה ביורו 2016 וסחף את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות – ונראה כי מועמדותו חזקה יותר מאשר של אלוף ספרד. 

 

 

חבריו של רונאלדו בריאל, גארת' בייל, פפה וטוני קרוס נכללים אף הם בעשיריה ואילו את מסי מחזק מברצלונה רק לואיס סוארס שכבש 40 שערי ליגה.

 

בכדור הזהב בינואר האחרון היה זה מסי שזכה (Gettyimages)

 

נציגי באיירן מינכן הם תומאס מולר, שנכנס לרשימה למרות יורו מאכזב במיוחד, והשוער מנואל מנוייר. את הרשימה משלימים אנטואן גרייזמן מאתלטיקו מדריד, מלך שערי יורו 2016, וג'יג'י בופון, שוער יובנטוס. 

 

אגב, וויל גריג, חלוץ וויגאן וכוכב צפון אירלנד ביורו גם מבלי ששיחק ולו דקה אחת, מככב במקום ה-25 ביחד עם פול פוגבה. ריאד מאחרז וג'יימי וארדי, כוכבי האליפות של לסטר, נמצאים במקומות 11 ו-12 בהתאמה. עוד כוכב פרמייר-ליג, דימיטרי פאייט שביורו האחרון הפך לכוכב של צרפת לצד גרייזמן, מדורג במקום ה-14.

 

גרייזמן ופאייט. הקשר מחוץ לעשירייה, אך רשם עליה מטאורית (Gettyimages)

 

במקום ה-18 בלבד נמצא זלאטן איברהימוביץ' ואת המקום ה-19 חולקים במשותף אדן הזאר, אנדרס אינייסטה, ניימאר ורנאטו סאנצ'ס הצעיר. גונסאלו היגוואין, חלוץ נאפולי שכבש העונה 36 שערי ליגה ועשוי להימכר הקיץ תמורת כ-90 מיליון יורו, מדורג במקום ה-24 בלבד.

 

 

עוד באותו נושא: לואיס סוארס, פפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי