Sport1 Banner

הליגה השמחה בעולם חוזרת

אוהדים ביציעים. לא יכולים לחכות
אוהדים ביציעים. לא יכולים לחכות | צילום: Gettyimages

כל משחק הוא חגיגה והפעם לצד כוכבים צעירים, ניתן למצוא את השמות הגדולים של הכדורגל הברזילאי

(גודל טקסט)

הברזילראו 2016 התחיל לפני שבוע. מחודש מאי עד סוף דצמבר נראה את הליגה השמחה בעולם. שהחיינו והגיענו לזמן הזה. בדיוק עשרים דקות אחרי שגמרו את האליפויות האזוריות. 45 מדינות ישדרו את החגיגה, כולל גרמניה, צרפת סין וישראל – כאן בערוץ ספורט1 ובאיכות HD.

 

ואסקו שלי הייתה אלופת הקאריוקה בריו, סנטוס לקחה את התואר בסאו פאולו, אינטרנאציונל אלופת גאוצ'ו, סנטה קרוז אלופת רסיפנסה ואתלטיקו מינרו אלופת המינייראו. שתי האחרונות חזור בעונה הקודמת לברזילראו, ביחד עם ויטוריה ובוטאפוגו.

 

 

הליגה אומנם מצטלבת עם משחקי הקופה אמריקה בארה"ב והמשחקים האולימפיים בריו, אבל עיניים רבות יהיו מופנות אל הליגה הבכירה בברזיל. המטרה השנה היא גם שאחת הקבוצות המשתתפות יזכו בקופה ליברטדורס, במטרה לפגוש את נציגת מדריד בגמר אליפות העולם לקבוצות שייערך ביפן.

 

במקביל, מדובר באחת העונות הפתוחות שידענו, כאשר אי אפשר לדעת מי תהיה אלופה בסיום. 12 קבוצות כבר הניפו את הגביע בעבר ורק בדצמבר נדע אם תצטרף אליהם אחת נוספת.

 

שחקני קורינטיאנס. אלופת העונה שעברה (gettyimages)

 

הפעם השחקנים של המחר יזכו לראות בחזרה את הכוכבים שבחרו לחזור הביתה, כמו רוביניו באתלטיקו מניירו, בו תולים תקוות להביא תארים, בדיוק כמו רונאלדיו שחזר והביא את הליברטדורס. הפעם האוהדים רוצים את האליפות המקומית.

 

קרוינטיאס האלופה שחררה שחקנים רבים לסין, שפתאום הפכה לייבואנית הגדולה מהליגה הברזילאית. הסינים גילו לאחרונה את הכדורגל ומוכנים להשקיע את כסף בלי לעשות חשבון. אני לא דואג לקבוצה של העם, שתדע להתעשת מהר מאוד.

 

פאלמיירס, שהתחילה את הליגה עם ניצחון 0:4 על אתלטיקו פרנאאנסה, מאותת שהיא אחת המועמדות עם זה רוברטו הוותיק (41) והמאמן קוקה. הם בהחלט נראו טוב בבית, בפאלסטרה איטליה ארנה.

 

רוביניו. האוהדים רוצים אליפות (gettyimages)

 

סנטוס, אלופת הפאוליסטה, התחילה עם הפסד לאתלטיקו מיניירו. היא גם תחסר את גבריאל בארבוסה בן ה-19 שזומן לסגל נבחרת ברזיל לקופה אמריקה ולמשחקים האולימפיים, כאשר גם לוקאס לימה יהיה בטורניר בארה"ב. עם זאת לקבוצה יש שילוב מצוין בין וותיקים (ריקרדו אוליביירה ורנאטו) לצעירים והיא תדע להתמודד עם חסרונם של השניים.

 

סאו פאולו החזקה, שהשבוע עלתה לרבע גמר הליברטדורס, תהיה מאוד חזקה במירוץ. עם המאמן הארגנטיני, אדגרדו באוזה, הם צריכים לדעת לשמור על רעב גם בליגה וגם בטורניר היבשתי. היא ניצחה במחזור הראשון 0:1 את בוטאפוגו.

 

השנה הליגה החליטה שיהיו משחקים בשעה 11:00 בימי ראשון. זה שימח את המשפחות שכעת יכולות להגיע לאצטדיון. גם הסבתות עם הנכדים שיוכלו לאכול את ארוחת הצהריים ביציעים. הקהל אהב את זה, וגם אנחנו. תבואו, יהיה כיף.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי