Sport1 Banner

הונגריה מאושרת: "הוכחנו שבכדורגל הכל אפשרי"

ברור שגם היה לנו מזל
ברור שגם היה לנו מזל |

המאמן ברנד שטורק: "התעלנו, המחצית השניה הייתה גדולה". זעם באוסטריה

(גודל טקסט)

מעטים נתנו להונגריה סיכוי וקבעו שהיא הנבחרת החלשה בטורניר, אבל 0:2 ביכולת מצוינת על אוסטריה החזקה הכניס את המדינה לטירוף.

 

המאמן ברנד שטורק הגרמני כבר הפך ליקיר האומה והודה: "התעלנו על עצמנו. עבדנו קשה מאוד והגיע לנו לנצח. תחילת המשחק היתה קשה, אבל נתנו מחצית שנייה גדולה. אני יכול רק לברך את הנבחרת שלי. עכשיו אתם רק יכולים לעריך את העובדה הקשה שעשינו במשחקי המבחן. ברור שהיה לנו גם מזל ולא ספגנו מרגלי שדויד אלאבה, אבל השחקנים פשוט התעלו על עצמם". 

 

 

הכוכב השני של הנבחרת אתמול היה הקשר הג'ינג'י לאסלו קליינהייזלר, שטורק התעקש לשתף אותו בפלייאוף על כרטיס העלייה למרות שלא היתה לו אז קבוצה. עוד ניצחון ענק של המאמן על התקשורת שתקפה אותו: "הוכחנו שבכדורגל הכל אפשרי. אחרי 44 שנה חזרנו ליורו ואם ננצח במשחק הבא את איסלנד זו כבר תהיה הצלחה מוכחת", סיכם הגרמני.

 

"הוכחנו שבכדורגל הכל אפשרי" (Gettyimages)

 

מרסל קולר השווייצרי שלא התקבל באוסטריה בזרועות פתוחות בתחילת הקדנציה שלו ולקח את אוסטריה לקמפיין מוקדמות ללא הפסד, כבר סופג ביקורת נוקבת ולאחר המשחק אמר: "התחלנו טוב, אבל אז המשחק חמק מאיתנו עקב סדרת טעויות. ההונגרים שיחקו כדורגל קשוח, אבל טוב. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו, כי שום דבר לא נגמר עדיין. יש לנו משימה קשה לנסות לנצח את פורטוגל". 

 

דויד אלאבה התקשה להסביר את יכולת נבחרתו ואמר: "פשוט חוסר מזל. ממצב בו היינו צריכים להוביל 0:1 ואז כל המשחק היה נראה אחרת, הגענו למצב בו ספגנו שער". 

 

אלאבה. "פשוט חוסר מזל" (AFP)

עוד באותו נושא: אוסטריה, הונגריה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי