Sport1 Banner

דיווח: זלאטן סגר ביונייטד ויצטרף בסוף היורו

ישחק לראשונה באנגליה. איברהימוביץ'
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

וגם: סופיאן פגולי חתם בווסטהאם ל-3 עונות ונאני מתקרב לליגה האיטלקית

(גודל טקסט)

צאו אל החלון. ההעברות תופסות תאוצה ככל שנכנסים עמוק יותר אל תוך הפגרה. בספורט1 עושים לכם סדר עם השמועות וההחתמות.

 

 

רשמי
ווסטהאם הודיעה על החתמתו של הקשר האלג'ירי סופיאן פגולי בחוזה לשלוש עונות. פגולי בן ה-26 סיים את חוזהו בוולנסיה והצטרף בהעברה חופשית. "אני שמח מאוד להצטרף לפטישים ולשחק עבור סלאבן ביליץ'", אמר לאתר הרשמי. "ההיסטוריה של המועדון היוותה חלק מהותי בהחלטה שלי. לשחק בליגה האנגלית זה משהו חשוב מאוד לקריירה של כל כדורגלן, אני מאוד שמח לשחק עבור הפטישים".

 

You can follow our new signing on Twitter and welcome him to West Ham United now @sffeghouli#FeghouliIsAHammer  pic.twitter.com/qtS5S9ktVm

— West Ham United FC (@whufc_official) June 14, 2016

לאברטון יש מאמן חדש. זה היה באוויר אבל קיבל תוקף. רונאלד קומאן עזב את סאות'המפטון וינסה להרים את הטופיס לגבהים חדשים. "שמחים לצרף את המטרה מספר אחת שלנו", נכתב בהודעת המועדון.

 

KOEMAN: The new boss addresses the #EFC fans for the first time – https://t.co/3bG9Wh1BHw#WelcomeRonaldpic.twitter.com/ZcV7dDEIXO

— Everton (@Everton) June 14, 2016

 

קלצ'י נאווקלי, קשר הניגרי בן ה-18 אישר שחתם בארסנל אחרי שפרסם תמונה שלו בטוויטר ליד לורן קוסיילני. התותחנים שילמו 3 מיליון ליש"ט לאקדמיה שלו "דיימונד" בניגריה. הוא נבחר לשחקן המצטיין של הגביע העולמי עד גיל 17 שהתקיים בצ'ילה ב-2015.

 

קשר ליברפול, ז'ואאו טשיירה חתם בפורטו והוצג עם מדיה. הוא לא הרבה לשחק במדים האדומים ושב למולדתו.

 

 

DEAL DONE: Porto have signed João Carlos Teixeira from Liverpool. 4-year deal. Undisclosed fee. (Source: @Squawka) pic.twitter.com/FCcP0XX7wd

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) June 13, 2016

 

שמועות
מנצ'סטר סיטי קרובה להחתים את הקשר, לירוי סאנה משאלקה. מחירו של שחקן נבחרת גרמניה: 48 מיליון ליש"ט.

 

זלאטן איברהימוביץ' סיכם את כל תנאיו במנצ'סטר יונייטד ויצטרף רשמית מיד עם סיום יורו 2016, כך דווח ב"סקיי ספורטס". עם סיום דרכה של שבדיה באליפות אירופה, החלוץ יגיע לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את ה-עסקה של הקיץ.

באיטליה פורסם כי נאני, קשרה של פנרבחצ'ה ונבחרת פורטוגל, סגר לשלוש השנים הבאות באינטר. אקס יונייטד צפוי להרוויח 3.8 מיליון יורו במועדון ממילאנו, וסכום השחרור אמור לעמוד על כ-8 מיליון יורו.

 

סוכנו של לוסיאנו וייטו טוען ש-15 קבוצות פנו אליו במטרה לצרף את חלוץ אתלטיקו מדריד. בין הקבוצות המתעניינות ניתן למצוא את ברצלונה, סבילה, ולנסיה, מילאן, רומא ולאציו. "בינתיים הקבוצה האגרסיבית ביותר היתה לאציו", אמר חורחה צ'יסטרפילר," אך הסברנו להם שהם מועדון מצוין, אבל שהתחרות תהיה קשה". כזכור, הקולצ'ונרוס רכשו אותו רק לפני שנה ב-20 מיליון יורו.

 

Luciano Vietto's agent claims interest from 15 clubs and talks with #Lazio: https://t.co/a08kFYIZuL#AtleticoMadridpic.twitter.com/Qd28Eejk0Q

— footballespana (@footballespana_) June 14, 2016

 

צ'לסי עשויה על פי ה"סאן" לצרף באופן מפתיע את מגן נבחרת איטליה, מתיאו דרמיאו ממנצ'סטר יונייטד. אנטוניו קונטה שואף להנחית בסטמפורד ברידג' את המגן שלו בנבחרת.

 

"מונדו דפורטיבו" פרסם שברצלונה מסתערת על הבלם סמואל אומטיטי בן ה-22. מחירו של בלם ליון מוערך ב-30 מיליון יורו ועל פי העיתון הצרפתי "לה-דאופין ליברה" יש הסכם בין הקבוצות וחוזה לחמש שנים

 

אלכס סונג בדרך לגלאטסראיי לפי העיתון הטורקי "פוטו ספור". סונג הקמרוני שיחק כמושאל בווסטהאם מברצלונה.

 

ווסטהאם רוצה את חלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט, אבל מחירו 40 מיליון ליש"ט. ווסטהאם כבר הציעה 32 מיליון ליש"ט, אךנדחתה.

 

ניוקאסל שירדה לליגת המשנה באנגליה קיבלה הצעה של 12 מיליון יורו על קשר נבחרת צרפת, מוסא סיסוקו. המחזרת היא המבורג על פי הל'אקיפ.

 

 

Newcastle have received a €12m offer from Hamburg for Moussa Sissoko, according to L'Équipe. More to follow on Get French Football News.

— Get French Football (@GFFN) June 14, 2016

 

יובנטוס, באיירן מינכן וברצלונה רוצות את חלוץ פלמייראס, גבריאל ז'סוס בן ה-19. גאביגול היה מהבולטים בקופה אמריקה בשורות ברזיל ומוערך ב-20 מיליון יורו.

 

אספניול וסלטה ויגו מגששות אצל השוער, ווילי קבאז'רו, שוער המשנה של מנצ'סטר סיטי.

 

הבלם ההולנדי, ג'פרי ברומה מאיינדהובן מועמד לוולפסבורג לפי פרסום ב"בילד". הקבוצה גם הציעה 6 מיליון יורו על המגן הברזילאי, אלכס טלס ששייך לגלאסטראיי.

 


אומטיטי, בדרך הבטוחה לקטאלוניה (Gettyimages)

 

מילאן סימנה את חלוץ נבחרת גרמניה, מריו גומז בן ה-31. גומז זכה עם בשיקטאש באליפות טורקיה.

עוד באותו נושא: גבריאל, סמואל אומטיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי