Sport1 Banner

דורטמונד דורשת סכום עתק תמורת אובמיאנג

| צילום: Gettyimages

וגם: פברגאס מבוקש בריאל, האמשיק עשוי להתקדם ויונייטד נפרדת מקשר

(גודל טקסט)

ססק פברגאס ופדרו, שני שחקני ברצלונה בעבר וכיום לונדונים, עשויים לעזוב את צ'לסי. לפי התקשורת האנגלית, פברגאס מוזכר כמועמד לריאל מדריד והעדפתו היא לעזוב לבלאנקוס לאור הגעתו של המאמן אנטוניו קונטה, שמעדיף לצרף על המשבצת שלו את אנטוניו קנדרבה מלאציו תמורת 20 מיליון ליש"ט.

באשר לקשר/חלוץ פדרו, נטען כי הוא במו"מ עם ברצלונה שמעוניינת להשיבו לסגל כחלוץ שיעלה מהספסל לאחר שמכרה אותו למוריניו בקיץ שעבר. עוד צוין כי בארסה מעוניינת בחלוץ טנריפה הצעיר, כריסטו גונסאלס בן ה-18 המשחק באגף שמאל. לחצו כאן לצפייה בביצועיו.

 

 

ארסנל בעקבות חלוץ חדש

לאחר שג'יימי וארדי ירד סופית מהפרק, בארנסל מחפשים חלוץ חדש. לפי הדיווחים, התותחנים מעוניינים בשחקנה של אינטר סטבן יובטיץ. למונטנגרי בן ה-26 יש כבר נסיון בליגה האנגלית לאחר ששיחק שתי עונות במנצ'סטר סיטי. ארסן ונגר ניסה להחתים אותו עוד ב-2013 כשהיה שחקן פיורנטינה וכעת עשוי לזכות סוף סוף בשירותיו. אינטר דורשת עליו את הסכום ששילמה בזמנו לסיטיזנס העומד על 13 מיליון ליש"ט.

 

אובמיאנג יישאר בגרמניה?

בורוסיה דורטמונד מסרבת להתגמש בסכום שהיא דורשת עבור פייר-אמריק אובמיאנג שמבוקש במנצ'סטר סיטי. הצהובים-שחורים מבקשים עבור החלוץ 65 מיליון ליש"ט, סכום אותו התכולים לא מוכנים לשלם. אובמיאנג כבש בעונה החולפת 36 שערים ב-45 משחקים. 

האמשיק ישיג קידום?

ההצלחה של מארק האמשיק ביורו הביאה לדברי סוכנו להצעות רבות לרכוש אותו. "הוא נמצא כבר בקבוצה גדולה, אבל כעת יש לו הצעות מקבוצות עוד יותר גדולות", אמר הסוכן. מחירו של הסלובקי עומד על 35 מיליון ליש"ט, אבל נאפולי כמובן תנסה לשמור עליו.


ישיג קידום? האמשיק (gettyimages)

רכש חדש לאלופה האנגלית

קשר ניס, נמפאליס מנדי בן ה-23, שמחירו 10 מיליון ליש"ט, סיכם בלסטר סיטי וצפוי להגיע בהמשך השבוע לבדיקות רפואיות. האם זה האיש שימלא את החלל שצפוי להותיר אנגולו קאנטה?

מוריניו נפרד מקשר?

מורגן שניידרליין, קשר מנצ'סטר יונייטד, עשוי להצטרף בימים הקרובים לאברטון ולמנג'ר שלו בסאות'המפטון לשעבר, רונאלד קומאן. 

 

 

ארסן ונגר יישאר תותחן לכל החיים

ב"סאנדיי מירור" פורסם כי מנג'ר ארסנל ארסן ונגר, יחתום על חוזה לכל החיים ויעזוב רק כשירצה בכך. לוונגר חוזה לעוד עונה בארסנל, אבל הנהלת הקבוצה מרוצה ממנו ולא שומעת לקולם של רבים מאוהדי הקבוצה שרוצים אותו מחוץ למועדון לאור העובדה כי הקבוצה לא זכתה בתואר מזה 12 שנה.

 

ונגר מודה לאוהדים. חוזה לכל החיים? (Gettyimages)

 

ז'וזה מוריניו מתכנן להיאבק בצ'לסי

ז'וזה מוריניו צפוי ללכת ראש בראש עם קבוצתו לשעבר במטרה לרכוש את בלם יובנטוס לאונרדו בונוצ'י, מתוך רצון לצרף אותו לאריק ביילי שנרכש מוויאריאל.

 

לפי "סאנדיי סטאר", מנצ'סטר יונייטד תציע עבורו 25 מיליון ליש"ט, מחיר נמוך יחסית בשל העובדה כי הוא בן 29, ואילו אנטוניו קונטה שאימן אותו ביובנטוס מעוניין שהבלם יגיע לחזק את מרכז ההגנה של צ'לסי. כמובן שביובה לא מעוניינים למכור את הבלם שחתום במועדון עד 2020.

 

בונוצ'י מחויך באימון. אולי אלו הדיווחים שמצחיקים אותו? (AFP)

 

אדין דז'קו בדרך חזרה לפרמייר-ליג

הבוסני של רומא, אדין דז'קו עשוי לחזור לפרמייר-ליג אחרי עונה אל טובה אצל הג'יאלורוסי. סנדרלנד רוצה אותו ולפי "סקאי איטליה" הציעה עבורו 11 מיליון ליש"ט. 

 

ברארדי לא יעבור בקיץ הקרוב ליובנטוס, אינטר רוצה יהלום

נשיא סאסואולו, ג'ורג'יו סקווינזי, אישר שהחלץ דומינקו ברארדי החליט לסרב להצעת יובנטוס ולהישאר בקבוצה שעלתה לליגה האירופית. "אני שמח על החלטתו ושמח שיובה הבינה את רצונו ודחתה את מימוש האופציה לרכישתו". 

 

ברארדי. לא בכל יום דוחים אפשרות להצטרף לאלופה (Gettyimages)

 

אינטר רוצה את קשר פרנאנשה הברזילאית, הרנני בן ה-22 שנחשב לאחת מתגליות הכדורגל הברזילאי העונה. הוא מוערך ב-10 מיליון יורו.

וינאלדום עשוי להישאר בפרמייר-ליג, הבן של דייגו סימאונה לוהט

המנג'ר החדש של אברטון, רונאלדו קומאן, רוצה את קשרה ההולנדי של ניוקאסל, ג'ורג'ינו וינאלדום, שביקש מסוכניו למצוא לו קבוצה אחרת בפרמייר-ליג. 

מאמנה החדש של ווטפורד, וולטר מצארי, מוכן לנפץ את שיא ההעברות של המועדון ולהשקיע 10 מיליון ליש"ט ברכישת רוברטו פריירה הארגנטיני מיובנטוס. הוא שיחק בעבר באודינזה – שהבעלים שלה הם גם בעלי ווטפורד. הקבוצה רוצה גם את ג'ורדן לוקאקו, האח של, ששיחק באוסטנדה הבלגית. המגן השמאלי יעלה 2.5 מיליון ליש"ט. 

ואם כבר בנים של, ג'ובאני סימאונה – הבן של דייגו, מאמן אתלטיקו מדריד – מבוקש בבנפיקה. החלוץ בן ה-20 כבש 12 שערים העונה במדי באנפילד. 

דייגו על הקווים. המשפחה תשתלט על אירופה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי