Sport1 Banner

גאמיירו: בארסה? רציתי את אתלטיקו מההתחלה

גאמיירו
גאמיירו |

החלוץ במסע"ת ראשונה כקולצ'ונרו: "דייגו קוסטה? מי שנמצא כאן זה אני"

(גודל טקסט)

שחקנה החדש של אתלטיקו מדריד, החלוץ הצרפתי קווין גאמיירו, הוצג רשמית בוויסנטה קלדרון אחרי שחתם על חוזה לארבע שנים. אקס סביליה היה מבוקש במהלך הקיץ גם אצל האלופה מברצלונה, אבל לטענתו הוא כלל לא מתחרט על התוצאה הסופית.

"ברצלונה? בראש שלי הכל היה ברור, רציתי לשחק באתלטיקו מדריד מהרגע הראשון", התעקש החלוץ במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כקולצ'ונרו והוסיף: "אני מאוד מתרגש ושמח להיות פה. הגעתי לכאן כדי לזכות בתארים, בליגת האלופות ובליגה הספרדית".

בתקופה האחרונה דווח כי אתלטיקו מעוניינת להחזיר את דייגו קוסטה, אך זה לא קרה עד כה וגאמיירו בינתיים הצטרף. "דייגו קוסטה? מי שנמצא כאן זה אני", ענה גאמיירו לשאלה האם הוא מרגיש סוג של ברירת מחדל. "המועדון בחר בי ואני אתן הכל כדי להחזיר לו".

En el corazón del Calderón, el vestuario del primer equipo. #BienvenidoGameiropic.twitter.com/n97DeQV4oP

— Atlético de Madrid (@Atleti) July 31, 2016

"עדיין לא שוחחתי עם גרייזמן", חשף חלוץ הרכש והדגיש: "יש באתלטיקו מדריד לחץ, אבל זה דבר טוב עבורי. אני אשחק את המשחק שלי ובטוח שאבקיע הרבה שערים. אני רוצה להודות לנשיא ולאוהדים על קבלת הפנים. בטוח שנעשה הרבה דברים גדולים העונה".

מאמנו החדש של גאמיירו, דייגו סימאונה, התייחס גם הוא להחתמה הטריה: "קווין יכול וצריך לעזור לנו בכל מה שקשור לכיבוש שערים. המטרות שלנו העונה הן להשתפר בכל תחרות ביחס לעונה שעברה, בליגה, בגביע ובליגת האלופות. זה האתגר שהצבנו לעצמנו".

לאתלטיקו מדריד מצפים עוד שני משחקי הכנה עד פתיחת העונה, מול גלאטסראיי וקאדיס. סגנית אלופת אירופה תחל את 2016/17 באופן רשמי ב-21 באוגוסט, אז היא תארח את דפורטיבו אלאבס במסגרת המחזור הראשון בליגה הספרדית.

@kevingameiro9 es rojiblanco #BienvenidoGameiro pic.twitter.com/4LbgSoYHk3

— Atlético de Madrid (@Atleti) July 31, 2016

Hola Vicente Calderón #BienvenidoGameiropic.twitter.com/gEqu6ZAxq5

— Atlético de Madrid (@Atleti) July 31, 2016
עוד באותו נושא: קווין גאמיירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי