Sport1 Banner

בשל ההפיכה: מסי חשש להגיע, המשחק בוטל

אינייסטה ומסי. לא לקחו סיכונים
אינייסטה ומסי. לא לקחו סיכונים |

השניים היו אמורים לטוס למפגש צדקה שארגן סמואל אטו, שהוחלט לא לקיימו

(גודל טקסט)

המהפיכה הצבאית בטורקיה נכשלה, אבל שחקני ברצלונה ובראשם ליאו מסי ואנדרס אינייסטה החליטו לא לקחת צ'אנס וביטלו את הנסיעה שלהם למשחק ההוקרה שארגן סמואל אטו – משחק שבסופו של דבר כלל לא יתקיים.

 

מסי היה אמור לנחות היום (שבת) בנמל התעופה אטאטורק באיסטנבול, שנסגר למשך שעות רבות ורק בשעות הצהריים אמור לשוב לפעילות. הארגנטיני בחר להישאר בעיירת הנופש איביזה עם משפחתו, גם אנדרס אינייסטה הודיע כי לא יגיע בסופו של דבר ולאחר התייעצות הוחלט לבטל את משחק הראווה.

 

 

מי ששכנע את מסי לא לטוס הם אנשי ברצלונה, מנהל הספורט אלברט סולר והאיש האחראי על התקשורת בברצלונה אלברט רוארה. הם גם נמצאים בקשר עם השחקנים לשעבר וכיום בעיקר ארדה טוראן שנמצא בטורקיה.

 

FONDATION SAMUEL ETO'O : 10 ANNÉES CÉLÉBRÉES EN GRANDES POMPES À ANTALYA @EtooCharityMhttps://t.co/HTRwlAP9n2pic.twitter.com/6oJtfRb2l2

— Douala C'Koment Mag (@Douala_CKoment) July 15, 2016

 

בעוד מסי כלל לא הגיע, מספר שחקנים של ברצלונה בהווה ובעבר נמצאים כבר בטורקיה, ובנוסף לטוראן אלו הקפטן לשעבר קרלס פויול, ביחד עם דקו, סמואל אטו ואריק אבידל.

 

פויול דיבר בשם השחקנים שנמצאים בטורקיה והבהיר שבשלב זה הכל בסדר: "אנחנו רגועים ולא יצאנו מהמלון בו אנחנו נמצאים ועוקבים אחרי ההתרחשויות". המשחק אמור היה להיות כחלק מהניסיון לגייס כספים עבור קרן הצדקה של סמואל אטו. עוד לפני ניסיון ההפיכה, גם נשיא טורקיה טאיפ ארדואן נתן את ברכת הדרך שלו למשחק שצפוי להיערך בעתיד.

עוד באותו נושא: אנדראס אינייסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי