Sport1 Banner

בלם איסלנד ענה לרונאלדו: לוזר וצוללן, שיתרכז בכדורגל

CR7 מאוכזב בסיום
CR7 מאוכזב בסיום | צילום: AFP

הפורטוגלי ביקר את האיסלנדים ("החנו את האוטובוס ברחבה") והתגובה הגיעה

(גודל טקסט)

פורטוגל איכזבה במשחק הבכורה שלה ביורו 2016, ודווקא איסלנד הקטנטנה היא שצברה מעריצים וסימפטיה בזכות יכולת טובה, חילוץ 1:1 ונקודה היסטורית מול אחת הנבחרות היותר חזקות שהגיעו לצרפת.

כריסטיאנו רונאלדו לא נכנס טוב לטורניר. מהדקה הראשונה הוא נראה עצבני וגער בחבריו על כך שלא מסרו לו מספיק כדורים. בסיום CR7 הוציא את העצבים על איסלנד כשתקף את סגנון משחקה: "זה היה משחק מתסכל בו אנחנו ניסינו לנצח ואיסלנד לא ניסתה כלום. הם הגיעו לשני מצבים כל המשחק וחוץ מזה רק הגנו על הכדור. הם החנו את האוטובוס בתוך הרשת כך שהיה קשה לשחק. אנחנו בטוחים ב-100 אחוז שננצח את המשחק הבא".

הפורטוגלי של ריאל מדריד המשיך באותו כיוון כשאמר: "היה להם לילה של מזל. אנחנו ניסינו את המיטב והם רק הגנו, הגנו, הגנו ושיחקו על מתפרצות. זה רק על מנטליות של נבחרת קטנה", המשיך לעקוץ הכוכב, "איסלנד חגגה את התיקו כאילו היא זכתה בטורניר. הם לא יגיעו לכלום באליפות הזאת. מה שחשוב בטורנירים כאלה הוא איך מסיימים אותם, לא איך פותחים", סיכם רונאלדו שהשווה את שיאו של לואיס פיגו עם 127 הופעות בסלסאו.

"מה שחשוב הוא איך מסיימים את הטורניר" (AFP)

למרות דברי רונאלדו, בפורטוגל לא ממהרים להטיל את האשמה באיסלנד. רונאלדו קיבל בעיתונים את הציון 4 בלבד וגם המאמן פרננדו סנטוס לא נשאר נקי והבקורת נגדו היו בעיקר על כך שלא עשה חילופים בזמן וחיכה לדקה ה-70 כדי להכניס את רנאטו סאנצ'ס שהראה ניצוצות.

סאנצ'ס שעבר לבאיירן מינכן הקיץ תמורת 35 מיליון יורו, הפך לשחקן הכי צעיר ששיחק אי פעם במדי פורטוגל ביורו – זאת כשהוא בן 18 ו-301 יום. הוא שבר את שיאו של רונאלדו מיורו 2004, אז היה בן 19 ו-127 יום. 

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס בסיום: "היינו חייבים להבקיע יותר שערים. אני בטוח שנשתפר בשני המשחקים הבאים. לא נבכה על חלב שנשפך, אנחנו בינתיים יכולים רק להודות לאוהדים שהיו נהדרים. ריקארדו קווארסמה נכנס רק כמחליף בגלל שלא היה כשיר במאה אחוז".

באיסלנד נהנו דווקא מההתקפה חסרת הרסן של רונאלדו עליהם ותרגמו אותה כבכיינות ותסכול על המשחק הרע שלו. הם גם זעמו על כך שרונאלדו לא לחץ ידיים לשחקנים של איסלנד ולא היה מוכן להחליף חולצות. הבלם רגנאר סיגורדסון: "רונאלדו לוזר. הוא לא הפסיק לחפש לצלול כמו שאמר המאמן שלנו. עדיף שינסה לשחק כדורגל". 

רונאלדו לא ממש ספר את האיסלנדים (AFP)

עוזרו של מאמן איסלנד הלימיר היימגריסון: "למישהו יש בעיה עם זה שחגגנו? תיקו נגד פורטוגל זה כמו ניצחון. ההגנה שלנו עבדה מצוין, היינו מאורגנים במגרש. שמרנו את רונאלדו איזורית, כי זה לא הוגן לשים עליו שחקן אחד והעובדה שהיה עצבני מאוד נובעת מכך שהצלחנו בעבודה". 

עוד באותו נושא: איסלנד, פרננדו סנטוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי