Sport1 Banner

בלאן עוזב את פ.ס.ז', יפוצה ב-22 מיליון יורו

יקבל את המגיע לו?
יקבל את המגיע לו? |

דיווח בצרפת: המאמן הסכים לעזוב ויקבל פיצוי ענק. אונאי אמרי צפוי להחליפו בתפקיד

(גודל טקסט)

לורן בלאן בדרך החוצה מפאריס סן ז'רמן. ה"ל'אקיפ" מדווח שהמועדון הפריסאי החליט לבטל את חוזהו של המאמן שהוארך רק במהלך העונה החולפת וכצפוי הוא יעזוב את תפקידו.

כזכור רק לפני חודש הודיע כוכבה הגדול של פ.ס.ז'. זלאטן איברהימוביץ', על עזיבתו וכעת מצטרף אליו גם בלאן. הבעיה העיקרית של אלופת צרפת היא שהמאמן חתם באמצע העונה הקודמת על חוזה עד לשנת 2019, וכעת הוא דורש לקבל פיצויים על ביטולו. סכום הפיצויים שהוא עשוי לקבל עומד על 22 מיליון יורו, כולל פרמיות שהובטחו לו.

מי שעשוי לרשת את מקומו של בלאן הוא אונאי אמרי. המאמן הספרדי אימן את סביליה בשלוש השנים האחרונות כשבכל אחת מהשנים זכה איתה בליגה האירופית. החודש הוא הודיע על סיום דרכו בקבוצה וסביר להניח שיצטרף לאלופת צרפת בקרוב.

פ.ס.ז' הייתה התחנה השלישית בסך הכל בקריירת האימון של בלאן. הוא אימן את בורדו במשך שלוש שנים בסוף העשור הקודם, וזכה איתה בדאבל בעונת 2008/09. ההצלחות עם בורדו העניקו לו את משרת מאמן נבחרת צרפת לאחר המונדיאל המזעזע שעברה ב-2010 בו הודחה כבר בשלב הבתים.


אחרי שלוש זכיות בליגה האירופית, רוצה גם את ליגת האלופות (gettyimages)

שנתיים בלבד ויורו 2012 הספיקו לבלאן, שלקח שנת שבתון עד שהחליף את קרלטו אנצ'לוטי בפ.ס.ז'. עם הפריסאים זכה בשלוש אליפויות צרפת, שני גביעים והעפיל איתה שלוש פעמים לשלב רבע הגמר של ליגת האלופות.

עוד באותו נושא: לורן בלאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי