Sport1 Banner

בייל: משחק הנבחרת הטוב ביותר שהייתי בו

בייל. כבר מחכים לראות מול מי נשחק בשלב הבא
בייל. כבר מחכים לראות מול מי נשחק בשלב הבא |

כוכב וויילס חגג את ה-0:3. מאמן רוסיה ליאוניד סלוצקי כבר התפטר מתפקידו

(גודל טקסט)

למרות שהיו רבים שלא נתנו לו הרבה סיכוי בתחילת הטורניר לעלות שלב, נבחרת וויילס תהיה בשמינית הגמר לאחר שסיימה במקום הראשון בבית ב' והקדימה את האחות הגדולה, אנגליה. ההישג המרשים הגיע לאחר ניצחון 0:3 מוחץ על רוסיה, שסיימה עוד טורניר גדול באכזבה.

 

מאמן רוסיה, ליאוניד סלוצקי, לקח את האשמה על עצמו והודיע על התפטרותו מיד בסיום המשחק:  "אחרי טורניר כזה צריך פה מישהו אחר. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהתנצל בפני האוהדים שלנו. אנחנו מאוד מצטערים שלא עמדנו בציפיות שלנו מעצמנו ואנחנו עוזבים את היורו מוקדם מהצפוי". אגב, זאת היתה הפעם התשיעית שהדובים לא העפילו משלב הבתים, בעשר הטורנירים בהם השתתפו.

 

 

המאמן המנצח, כריס קולמן שקפץ בכל אחד מהשערים שנכבשו, לא הצליח להוריד את הדופק גם בסיום: "אין לי כבר מה להוסיף על השחקנים האלה, כבר אמרתי לפני המשחק שמגיע להם עוד ועוד. הנבחרת הזו בדרך לדברים גדולים. אין לנו פחד, ואחרי ששיחקנו כמו ששיחקנו, למה שיהיה לנו?"

 

סלוצקי. לקח אחריות (gettyimages)

 

"אני גאה מאוד בבחורים שלי. הם היו אמיצים, יצרו הרבה הזדמנויות וזאת לאחר ההפסד הכואב מול אנגליה. השטח הגיאוגרפי שלנו קטן, אך אם שופטים לפי הלהט אפשר להגיד שאנו בגודל של יבשת".

 

"לפני המשחק אמרנו לעצמנו שאסור שיהיו לנו חרטות", אמר גארת' בייל, הכוכב הגדול של הדרקונים. "זה כנראה משחק הנבחרת הכי טוב בו הייתי שותף. פתחנו היטב ולא נכנסו ללחץ. אי אפשר לבקש יותר מלסיים ראשונים בבית. אנחנו כבר מחכים לראות מול מי נשחק בשלב הבא".

 

בייל, שכבש את השער השלישי, עלה לראש טבלת מלך השערים עם שלושה. למרות הטענות על כך שהוא כובש רק ממצבים נייחים כוכב ריאל מדריד בעט עד כה למסגרת 12 פעמים, יותר מכל אחד אחר בטורניר, ושני רק למישל פלטיני שב-1984 בעט 15 פעמים למסגרת. אגב, וויילס כולה בעטה למסגרת 11 פעמים במהלך המשחק, כשתשע מהן הגיעו במחצית הראשונה. רוסיה לעומתה איימה על השער של וויין הנסי רק שלוש פעמים.

 

קולמן. "לפי הלהט, אנחנו בגודל של יבשת" (gettyimages)

 

כובש השער הראשון ארון ראמזי: "להבקיע פה היה פנטסטי. אף אחד לא חשב שנסיים ראשונים בבית, המטרה העיקרית שלנו היתה פשוט לעלות, אבל מה שעשינו הוא פנטסטי. הבאנו גאווה לאוהדים, ועכשיו נראה לאן אנחנו יכולים להגיע. הכל יכול לקרות ב-90 דקות".

 

"מההתחלה היינו מפוקסים וראשונים לכל כדור" המשיך הקפטן, אשלי וויליאמס. "מדובר בהופעה של מקצוענים אמיתיים ובזכות כך בסיום יכולנו להשתחרר ולהנות טיפה מעצם ההישג ומהאווירה".

עוד באותו נושא: ארון ראמזי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי