Sport1 Banner

בייל: זה הזמן שלנו לזרוח. יכולים להעיף את בלגיה

בייל
בייל | צילום: gettyimages

כוכב וויילס לא מסתפק ברבע הגמר: "מה מניע אותי? הדרקון שעל החולצה"

(גודל טקסט)

נבחרת וויילס הפתיעה רבים בכך שהעפילה אוטומטית ליורו 2016, והמשיכה להדהים עם הופעות מצוינות בדרך לרבע הגמר בטורניר. אצל הדרקונים, עם זאת, ממש אין תחושה של "עשינו את שלנו" לקראת המפגש המסקרן עם בלגיה (שישי, 22:00, שידור ישיר בספורטHD1), אליו הם יגיעו כאנדרדוג מובהק.

במשחק הקודם בין השתיים, לפני כשנה במסגרת מוקדמות היורו, שער בודד של גארת' בייל סידר לוויילס ניצחון יוקרתי. אותו בייל התיישב למסיבת עיתונאים לקראת הקרב החוזר בליל, ונשמע אופטימי. "ניצחנו את בלגיה בעבר, ואנחנו בהחלט מסוגלים לעשות זאת שוב. הגיע הזמן שלנו לזרוח", אמר הכוכב בהתרגשות.

בייל מודע לעובדה שנבחרתו תגיע כאנדרדוג, אבל הוא לא רואה בזה משהו שלילי. "בלגיה מכוונת לזכיה ביורו וכל יריבה שעומדת בפניה היא עוד קרש קפיצה לעבר הגמר. אני לא חושב שזה חוסר כבוד או משהו שצריך להעניק לנו מוטיבציה מיוחדת", טען והוסיף: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, ולהוציא לפועל את תכנית המשחק".

כשנשאל מה בכל זאת מניע אותו כדי להמשיך ולספק תוצרת עבור הנבחרת, כוכב ריאל מדריד ריגש: "מה מניע אותי? הדרקון שעל החולצה, זה כל מה שאני צריך. אנחנו מאוד גאים ונניף את הדגל של וויילס בגאווה. אנחנו הנבחרת האחרונה שנשארה בטורניר מהאי הבריטי וזה הישג מדהים".

אם תעבור גם את בלגיה, וויילס תעפיל לראשונה בתולדותיה לחצי גמר של טורניר גדול. היריבה שלה במקרה כזה תהיה המנצחת במפגש בין פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו לבין פולין של רוברט לבנדובסקי.


בייל, עובד קשה לפני בלגיה (gettyimages)

עוד באותו נושא: בלגיה, וויילס, יורו 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי