Sport1 Banner

בהרכב חסר: פאריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 את גנגאן

צמד גדול ללוקאס מורה
צמד גדול ללוקאס מורה |

צמד של לוקאס מורה נתן לבלאן שלוש נקודות. קווין טראפ נפצע והוחלף

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האליפות אומנם הוכרעה בליגה הצרפתית, אך זה לא אומר שלא נותר על מה לשחק. לורן בלאן נתן מנוחה לכוכבים שלו לקראת המפגש מול סיטי, אך עדיין חזר עם ניצחון מגנגאן. בחלק השני של הטבלה טולוז עשתה צעד משמעותי להישארות לאחר שהביסה את באסטייה.

 

גנגאן – פאריס סן ז'רמן 2:0

פאריס סן ז'רמן גברה הערב 0:2 על גנגאן בחוץ במשחק חסר חשיבות מבחינתה בליגה. לוקאס מורה כבש את שני השערים בדקות ה-56 (פנדל) ו-71.

 

לקראת הגומלין מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות לורן בלאן ערך תשעה שינויים בהרכב. רק בלייס מטווידי וקווין טראפ, שהוחלף גם הוא במחצית על ידי סלבאטורה סיריגו בגלל פציעה, שמרו על מקומם ב-11.

 

ללא זלאטן איברהימוביץ' ואדינסון קבאני, לוקאס מורה היה המוציא לפועל העיקרי. הברזילאי חגג צמד, כאשר כבש את הראשון בפנדל, לאחר עבירה על אנקונקו הצעיר. השער השני הגיע אחרי הבישול של קורזאבה מהאגף השמאלי.

 

לוקאס מורה. המוציא לפועל העיקרי (gettyimages)

 

טולוז – באסטייה 0:4

טולוז שהסתבכה בשנתיים האחרונות בתחתית, עשתה צעד משמעותי להישארות, לאחר שהביסה את באסטייה וכעת היא רחוקה רק שתי נקודות מאז'אקסיו שמעל הקו האדום. וויסם בן יאדר פתח את הסכר בדקה ה-57, כשלאחר מכן הגיעו שערים של מרטין בארטוויט (62), אוסקר טרחו (70) ושוב בן יאדר (80), מול היריבה שכבר לא נשאר לה על מה לשחק העונה.

 

תוצאות נוספות: אנז'ה – אג'קסיו 0:0, סנט. אטיין – טרואה 0:1 (ניל מופאי, 75), קאן – לוריין 2:1 (דניס אפייה 64/ בנג'מין ג'נו 16, מאג'יד וואריס ע' 47), ריימס – נאנט 1:2 (פרינס אוניאנגה 11, ניקולאס דה פרביל 80/ ג'ואן אודל 68).

עוד באותו נושא: לוקאס מורה, קווין טראפ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי