Sport1 Banner

אנצ'לוטי ובאיירן נגד ריאל, דייגו קוסטה חוזר לשחק

אנצ'לוטי. חוויה מיוחדת ומרגשת
אנצ'לוטי. חוויה מיוחדת ומרגשת | צילום: Gettyimages

לילה לבן בספורט1: האיטלקי יפגוש את האקסית, החלוץ וצ'לסי מול מילאן

(גודל טקסט)

שני משחקים מרתקים יתקיימו הלילה בגביע האלופות. באיירן מינכן תשחק נגד ריאל מדריד בניו יורק (2:30, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) ולאחר מכן במינסוטה מילאן תתמודד מול צ'לסי (4:30, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

ריאל מדריד אולי לא צירפה שחקנים הקיץ למעט אלברו מוראטה, אבל מי שכולם מדברים עליו בימים האחרונים הוא קשר מאיורקה לשעבר, מרקו אסנסיו בן ה-20 שהיה מושאל בעונה שעברה לאספניול. 

 

 

זינדין זידאן אמר עליו: "אני רוצה שהוא יישאר בקבוצה העונה". הכדורגלן לכד את תשומת הלב במשחקי גביע האלופות הקודמים של הבלאנקוס, כאשר מחצית מעולה נגד פ.ס.ז' ושער מדהים מול צ'לסי גרמו לראשי ריאל לשנות את התכנית ולוותר על השאלתו גם העונה.

 

אסנסיו. המרוויח הגדול מהמסע לארצות הברית (AFP)

 

עבור ריאל מדריד יהיה זה המבחן האחרון לפני הסופר-קאפ האירופי נגד סביליה ב-9 באוגוסט. בחוד אמורים לשחק מריאנו מקבוצת המשנה של ריאל ואלברו מוראטה. אסנסיו, לוקאס ואסקס, איסקו וקאסמירו אמורים לשחק בקישור. אף אחד משלושת שחקני BBC לא יהיו בהרכב וספק אם אחד מהם כלל יהיה בסגל מול האנדלוסים בשבוע הבא. 

 

מאמן באיירן, קרלו אנצ'לוטי שלפני קצת יותר משנה עדיין היה מאמן ריאל מדריד, אמר לקראת המפגש: "זו תהיה חוויה מיוחדת וחדשה, כי יש לי זכרונות גדולים מהקבוצה. זידאן היה העוזר שלי ואני מאחל לו המון בהצלחה. יש לו ניסיון, היה שחקן ענק והכי חשוב שיש לו כריזמה מטורפת". 

 

בבאיירן ימשיך בחוד ג'וליאן גרין, קשר נבחרת ארה"ב שעדיין לא קיבל דקות רשמיות בבוגרים. השוער ברנד שטארק ימשיך לשחק במקום מנואל נוייר הנופש ופרט לכך צפויים הבווארים לשחק בהרכב מלא.

 

גרין. גם הוא נהנה מהדקות עם קבוצת הבוגרים (Gettyimages)

 

במשחק המאוחר יותר של הלילה בין צ'לסי למילאן, צפוי לזכות לדקות החלוץ הספרדי דייגו קוסטה שהיה פצוע וכעת אישר מאמנו אנטוניו קונטה כי הוא כשיר. "אני מאוד שמח שכעת אני יכול לסמוך עליו", אמר האיטלקי.

עוד באותו נושא: ג'וליאן גרין, מרקו אסנסיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי