Sport1 Banner

אלן: "צריך לקרות משהו מיוחד כדי לעצור אותנו"

אופוריה מוחלטת בוויילס
אופוריה מוחלטת בוויילס | צילום: gettyimages

וויילס באופוריה אחרי העליה לחצי גמר היורו. קולמן: "וואו. אל תחששו לחלום"

(גודל טקסט)

אפשר להמשיך ולהתמרמר על הגדלת היורו ל-24 נבחרות, אבל זה רק יגרום לפספוס התמונה הגדולה, הסיפור הענק. נבחרת וויילס עשתה את הבלתי ייאמן, היממה את בלגיה עם 1:3 אדיר בליל ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה לראשונה בתולדותיה. ואתם יודעים מה? זה מגיע לה.

הנבחרת של גארת' בייל סיימה בראש "הבית הישראלי", השיגה את המקום הראשון גם בשלב הבתים בטורניר בצרפת (בית לא קל – אנגליה, רוסיה וסלובקיה) וכעת היא כבר בין 4 האחרונות – ובסטייל. בשלב הבא מחכה פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו. החלום יימשך?

עד המפגש עם הסלסאו של CR7 עוד יש מספר ימים, ובינתיים הוולשים באופוריה מוחלטת. "וואו, איזו הופעה. אל תחששו לחלום. לפני ארבע שנים הייתי רחוק מאוד מהמצב בו אני נמצא עכשיו. היו לי יותר כישלונות מהצלחות, אבל אני לא מפחד להיכשל. זה מגיע לנו", אמר המאמן הנרגש כריס קולמן.

There's a fairly tasty semi-final contest coming up then… #WALBEL#EURO2016pic.twitter.com/OcjujE6HhK

— UEFA EURO 2016 (@UEFAEURO) July 1, 2016

"עם שחקנים כמו גארת' בייל, ארון רמזי וג'ון אלן אי אפשר שלא להוציא את המקסימום מהשחקנים", המשיך המאמן, "רצינו להראות לכולם שאנחנו יכולים לשחק כדורגל התקפי ועשינו את זה".

הכוכב הגדול גארת' בייל אמר: "מגיע לנו להיות בחצי הגמר. נלחמנו קשה ולא הפסקנו לרוץ. ההרגשה מדהימה, אנחנו נהנים ונגיע למשחק הבא עם המון ביטחון ואמונה בעצמנו. לא יהיו יותר מדי חגיגות כי אין לנו עוד הרבה זמן עד למשחק מול פורטוגל".

ג'ו אלן, אחד השחקנים הבולטים של הדרקונים, הבטיח: "ידענו שאנחנו עומדים לכבוש וברגע שעשינו את זה היה לנו את הבטחון שאנחנו ננצח במשחק הזה. מהדברים האלה הנבחרת הזו עשויה. צריך לקרות משהו מיוחד כדי לעצור אותנו".

האל רובסון-קאנו, כובש השער השני – שער ענק – התרגש: "זה פנטסטי. קשה לתאר את התחושות. עבדנו כל כך קשה בשמונה השנים האחרונות ואני מקווה שזה רק ימשיך כך. שיחקנו נגד בלגיה כמה פעמים בשנים האחרונות ואנחנו יודעים איך לשחק נגדה. יש לנו שחקנים ברמה העולמית הגבוהה ביותר והגנה חזקה ויציבה. בשילוב שני אלה יש לנו סיכוי טוב".


מישהו מסוגל לעצור את התופעה? (gettyimages)

עוד באותו נושא: בלגיה, וויילס, יורו 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי