Sport1 Banner

אינטר תערוך אימון אחד בלבד לפני באר שבע

מאריו בבכורה. לא ישחק מול בש
מאריו בבכורה. לא ישחק מול בש |

הנראזורי נהנו מיום חופש ורק ברביעי יחלו רשמית בהכנות. וגם: ז'וזה מוריניו מתרפק

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מתרגשת לקראת המשחק ההיסטורי שלה בסן סירו ביום חמישי מול אינטר, משחק ראשון אי פעם של האדומים מהנגב בשלב בתים אירופי, אבל נראה שהאיטלקים הרבה פחות בעניין.

ביום ראשון יפגשו הנראזורי את יובנטוס ל"דרבי של איטליה", ולמרות הצהרות המועדון על כך שהראש כל כולו באלופת ישראל, ההכנות של המאמן פרנק דה בור למשחק מוכיחות קצת אחרת.

כ-750 אוהדים אמורים ללות את הפועל ב"ש במילאנו בחמישי בערב (22:05, ישיר בספורט2 כחלק מחגיגה אירופית), אבל אינטר צפויה לשחק בהרכב חסר ותערוך אימון אחד בלבד לקראת המפגש. 

צבעו את פיראוס, מחרתיים יגיעו לסן סירו (אודי ציטיאט)

הנראזורי יערכו מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המפגש בסן סירו מחר בצהריים (14:30 שעון ישראל) ולאחר מכן ייערך האימון היחיד של דה בור, שיחסר את גאביגול הברזילאי, ז'ואאו מאריו שהגיע מספורטינג וכן את סטבן יובטיץ' המונטנגרי וג'פרי קונדוגבייה הצרפתי שהגיעו בעונה שעברה – כל הארבעה מחוץ לסגל המועדון למשחקים באירופה בשל עונש שניתן על ידי אופ"א.

מוריניו: "הזכיה עם אינטר באלופות זה שיא הקריירה שלי"

רגע לפני שהפועל באר שבע מתארחת בסן סירו מול אינטר, המאמן המיתולוגי של האיטלקים התרפק על העבר ועל הדרך הזכיר שהאדומים יפגשו ביום חמישי הקרוב את אלופת אירופה ב-2010. 

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד נזכר בתקופה ההיא ואמר: "הרגע הגדול בקריירה שלי היה באינטר. הקבוצה שלי הייתה בשלה, חבורת שחקנים מלוכדת שלא הייתה מוכנה להתפשר על דבר חוץ מזכייה בתארים. בעונת הטרבל ידענו שזה עכשיו או אף פעם. זה היה הצ'אנס האחרון של אגדות כמו סאנטי, מאטרצי וטולדו לזכות בליגת האלופות וכך הם עשו". 

מוריניו ומיליטו. ידרבן את אינטר לפני ב"ש? (Gettyimages)

"זה היה נהדר עבור האוהדים הנהדרים של אינטר", הוסיף הפורטוגלי, "ה-DNA של הנראזורי הוא לזכות בתארים. זה לא קורה בשנים האחרונות אבל אינטר הגדולה יכולה לחזור". 

עוד באותו נושא: גאביגול, ז'ואאו מאריו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי