Sport1 Banner

אין מה לעשות איתה: 0:2 להולנד באוסטריה

ההולנדים חוגגים. נזכרו מאוחר מדי
ההולנדים חוגגים. נזכרו מאוחר מדי |

האורנג', שלא יהיו ביורו, הכניעו עוד 2 נבחרת שכן יהיו. 0:10 ושיא לקרואטיה

(גודל טקסט)

הולנד לא תהיה ביורו אבל כיריבת הכנה לנבחרות שכן הגיעו לצרפת 2016 היא מוכיחה שהיא עדיין בין הגדולות. לפני קצת יותר מחודשיים האורנג' ניצחו 1:2 באנגליה ובשלושת משחקי ההכנה השבוע הוסיפו עוד שני ניצחונות ותיקו. כל המשחקים נערכו מחוץ להולנד.

 

אחרי 1:1 באירלנד ו-1:2 בפולין הגיע תורם של האוסטרים, דווקא נבחרת שמועמדת להיות אחד מהסוסים השחורים באליפות. וינסנט יאנסן מאלקמר כבש בדקה ה-9 את שערו השלישי בחמש הופעות באורנג' וג'ורג'יניו וינאלדום מניוקאסל השלים בדקה ה-66.

 

 

דויד אלאבה, כוכב באיירן ואוסטריה, שיחק בקישור ואיכזב כמו כל שאר חבריו, רובם שחקנים מהבונדסליגה (זלטקו יונובזוביץ' ויוליאן באומגטינר) והפרמייר-ליג (כריסטיאן פוקס ומרקו ארנאוטוביץ')

 

אפילו לא טיול עבור ראקיטיץ' וחבריו (AFP)

 

קרואטיה – סן מרינו 0:10

 

לא ברור מה מצא אנטה צ'אצ'יץ ו/או ראשי ההתאחדות הקרואטית בקיום משחק הכנה מול אחת הנבחרות החלשות בעולם. בכל מקרה מריו מנדוקיץ' וחבריו יצאו מהמשחק עם שיא: התבוסה הכי גבוהה בתולדות הנבחרת שהוקמה ב-1991 – 0:10 על הנסיכות הזעירה.

 

חלוץ יובנטוס כבש שלושער בדקות 23, 36 ו-38 ויצא בדקה ה-56. מחליפו ניקולה קאליניץ' מפיורנטינה השלים אף הוא שלושער בדקות 59, 73 ו-84, מרקו פיאצה (20), דריו סרנה (24), איבן פריסיץ' (40) ואיבן ראקיטיץ' השלימו.

 

ודראן צ'ורלוקה מלוקומוטיב מוסקבה נעדר בשל פציעה בקרסול אך אמור להיות כשיר לתחילת היורו.

 

במשחק הכנה נוסף בין שתי נבחרות שישתתפו בטורניר בצרפת סיימו צפון אירלנד וסלובקיה בתיקו 0:0.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי