Sport1 Banner

אוהד איבד שתי אצבעות בתגרת ענק בבלגרד

|

הדרבי בין פרטיזן לכוכב האדום יצא משליטה. צפו בתמונות משדה הקרב

(גודל טקסט)

אף אחד לא היתמם לחשוב שהמפגש הזה יעבור בשקט, אבל הדרבי ה-150 של בלגרד פשוט יצא משליטה. לפחות ביציעים אבוקות, חזיזים, תגרה המונית בין מחנות האוהדים בהשתתפות המשטרה וכמובן עשרות נפגעים. אה, וגם היו שני שערים. 

הדרבי הלוהט בין פרטיזן לכוכב האדום חימם את האווירה בסרביה מהבוקר, אבל התלהט והגיע לנקודת רתיחה בסיום המחצית הראשונה. עשרות אוהדים משני הצדדים הציתו אבוקות, הסירו את החגורות ופשוט ניסו לפגוע בכל מי שעמד מולם. השוטרים הגיבו ביד קשה ובמכות אלה ניסו לפזר את החוליגנים שמנגד. התמונות והתוצאות היו בהתאם. 

מתוך עשרות הפצועים הובהלו לפחות 12 בני אדם לקבלת טיפול רפואי דחוף, כמה מתוך הנפגעים סבלו מכוויות ואף נמסר שאוהד אחד איבד את האגודל והאצבע המורה. בבלגרד לא התרגשו יותר מדי. 

"ב-25 השנים האחרונות זה אחד הדרבי הקטנים יותר", טען סלובודן איבנוביץ', מנהל מרפאה מקומית אליה פונו כמה מהפצועים. "בעבר ראינו אוהדים מנסים לעצור את האוטובוס ואת הרכבת החשמלית וקופצים על גגות של אמבולנסים. אני לא יודע אם זה בא מהלב או שהקשיחות המשטרתית עובדת, אבל זה היה דרבי רגוע יחסית". התמונות שלפניכם מספרות משהו אחר לחלוטין.


 


 


 

עוד באותו נושא: אלימות בספורט, דרבי, סרביה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי