Sport1 Banner

אובמיאנג מתקרב לסיטי, קבאני יעבור לליברפול?

קבאני ואובאמיינג. רוצים לפרמייר-ליג
קבאני ואובאמיינג. רוצים לפרמייר-ליג |

העברות: קוטיניו עשוי לנדוד לפ.ס.ז'. וגם: מוריניו רוצה את נאני במנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

חלון ההעברות כבר בעיצומו. השמועות, ההחתמות וגם שוק המאמנים תופסים תאוצה רגע לפני היורו. ספורט1 עושים לכם סדר.

 

רשמי
מנג'ר ווטפורד בעונה שעברה, קיקה סאנצ'ס פלורס, מונה למאמן אספניול. המאמן בן ה-51 חתם בקבוצה הקטאלונית לשלוש שנים. אספניול נרכשה על ידי בעלים סיניים ששואף שאספניול תגיע לליגת האלופות תוך שלוש שנים.

 

מייקל קאריק, קשרה הוותיק (34) של מנצ'סטר יונייטד האריך את חוזהו בקבוצה בשנה נוספת: "נהדר, שמח שתהיה לי את האפשרות לעובד תחת ז'וזה מוריניו".

 

 

שמועות

האם ליברפול חוזרת בגדול לשוק ההעברות? לפי הדיווחים באנגליה המייטי רדס פנו לפ.ס.ז' במטרה לרכוש את אדינסון קבאני, שלא מרוצה משכרו בפאריס ומעוניין לחבור ליורגן קלופ. עם זאת, הסיבה העיקרית בגינה הוא רוצה לעזוב היא הרצון של משפחתו לעבור מצרפת. פיליפה קוטיניו עשוי להיכלל בעסקה, לאחר שפ.ס.ז' כבר הציעו עבור הברזילאי 23 מיליון פאונד.

 

בסקאיי ניוז מדווחים כי מנצ'סטר סיטי נמצאת בשיחות מתקדמות עם דורטמונד על צירופו של פייר-אמריק אובאמיינג. על פי אותו דיווח התשלום עבור שחקן העונה של גרמניה צפוי להיות נמוך משמעותית מהמצופה – רק 60 מיליון ליש"ט. כזכור, הסיטיזנס כבר צירפו הקיץ את אילקיי גונדוגן מהשוורצגאלבן.

 

נאני ומוריניו. אחוות פורטוגלית? (gettyimages)

 

התקשורת בטורקיה מדווחת שנאני סיכם במנצ'סטר יונייטד ויעזוב את פנרבחצ'ה. בחוזהו של הפורטוגלי ששיחק בעבר ב"אולד טראפורד" יש סעיף שחרור של 8 מיליון יורו. לטענת הטורקים ז'וזה מוריניו ירצה את הקשר אצלו והוא חושב שלא מדובר בסכום גדול מדי כדי להחזיר אותו לקבוצה. נאני שיחק 147 משחקים וכבש 26 שערים בשמונה עונות ביונייטד. האם הסיפור יתממש? זאת כבר שאלה אחרת.

 

מאמן צ'ילה לשעבר, חורחה סמפאולי הארגנטיני, צפוי להיות המאמן החדש של סביליה ויחליף את אונאי אמרי שאמור לחתום בפ.ס.ז'.

 

סמפאולי. יגיע לספרד? (gettyimages)

 

הכישרון הפורטוגלי, רובן נבאס בן ה-19 מפורטו עשוי להצטרף לליברפול שתיאלץ להיפרד מ-30 מיליון ליש"ט עבורו. תומאס ורמאלן גם הוא מחוזר במועדון כמו גם בווסטהאם.

 

המגן השווייצרי סטפן ליכטשטיינר מחוזר על ידי מאמנו, אנטוניו קונטה שיעבור אחרי היורו לצ'לסי. מחירו עשוי להיות 12 מיליון ליש"ט כך מדווח ה"דיילי מייל".

 


סמפאולי, היורש של אמרי כבר כאן? (Gettyimages)

 

קשר רומא, מיראלם פיאניץ' הבוסני מבוקש ביובנטוס אך על פי דיווחים עשויה באיירן מינכן לחטוף את הקשר למרות שהודיעה שלא תבצע רכש נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי