Sport1 Banner

0:4 לפ.ס.ז' על לסטר, באיירן הביסה את אינטר

גרין
גרין |

אלופת אנגליה ספגה מפלה. ליברפול גברה 0:2 על מילאן, הפסד לאתלטיקו

(גודל טקסט)

עדיין בלי כל הכוכבים אבל הפרויקט של החימום לעונה נמשך הלילה (בין שבת לראשון) בארצות הברית במסגרת טורניר גביע האלופות. באיירן מינכן נטולת כוכבי נבחרת גרמניה ורוברט לבנדובסקי הבהירה לרוברטו מנצ'יני כאב ראש מהו עם 1:4 מוחץ. ליברפול הסתדרה עם המילאנזית השניה, מילאן עם 0:2 די קליל משל עצמה. פאריס סן ז'רמן המשיכה להרשים עם 0:4 גדול על אלופת אנגליה לסטר שמבינה שהחיים מול הגדולות קשים ביותר.

 

 

באיירן מינכן – אינטר 1:4
השמועות על עזיבה קרובה של רוברטו מנצ'יני את אינטר יקבלו בטח חיזוק לאור המפלה. הנרואזורי נראו מרוסקים וחסרי נווט אבל ברור לכולם שרכש חייב להגיע לבירת האופנה. את באיירן זה לא ממש עניין ובעיקר שחקן אחד. ג'וליאן גרין האמריקני שהרגיש בבית בצפון קרוליינה ורשם שלושער לרשת של סמיר הנדונוביץ' וכבר בהפסקה ירדה באיירן עם 0:4 מוחץ.

 


מנצ'יני מיואש, גם השחקנים לא נותנים לו סיבות לחייך (Gettyimages)

 

זה החל בדקה ה-7 כשדייויד אלאבה סידר לגרין את הראשון בבעיטה מתוך הרחבה. פביאן בנקו היה אמון על מהלך יפה כשהוציא רוחב ופרנק ריברי סיים בקלות כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-15. חלפה רבע שעה וכבר 0:3. ריברי השאיר קטנה, גרין שלח מדויק לפינה של הנדנוביץ' המסכן. רוחב של ראפיניה וגרין חגג שלושער בדקה ה-35, 0:4 לבאיירן ואנצ'לוטי על אינטר האומללה. גם שער מצמק של מאורו איקארדי שמנסה בכל מחיר לעזוב את אינטר לא המתיק את הגלולה. המחליף של מנצ'יני בדרך?

 


אולי לא צריך את לבנדובסקי ומולר? (Gettyimages)

 

ליברפול – מילאן 0:2
גם בצד השני של בירת האופנה קיבלו סטירת השכמה. ליברפול המתחממת של יורגן קלופ לא הבריקה אבל מחצית שניה טובה העניקה לה ניצחון על החבורה נטול הברק של וינצ'נזו מונטלה.

 


פירמינו בפוזה, רומז על משהו? (AFP)

 

ג'ורג'יניו ווינאלדום ערך בכורה במדים הזוהרים של ליברפול ואחרי מחצית פושרת דיבוק אוריגי המחליף כבש ראשון. הבלגי שחוזר לכושר אחרי היורו קיבל מאלברטו מורנו ושלח יפה לפינה של גבריאל הברזילאי. המייטירדס היו עדיפים יהיו צריכים להגדיל את התוצאה אף יותר אך השער השני הגיע רק בדקה ה-73 כשרוברטו פירמינו הברזילאי נעץ מקרוב את השני אחרי כדור רוחב של המחליף שיי אוג'ו שפגע בשחקן הגנה. צפו בתקציר>>

 

פאריס סן ז'רמן – לסטר 0:4
אלופת אנגליה מבינה שברמות הגבוהות יהיו לה חיים אחרים לגמרי מהעונה שעברה. אלופת צרפת מנגד נראית טוב לשלב הזה של העונה ואונאי אמרי יכול להיות מרוצה עם עוד ניצחון מוחץ. הראשון הגיע בדקה ה-26 כשאמארטי ביצע עבירה ברחבה ואדינסון קבאני שלח את הפנדל בקלות לרשת של קספר שמייכל. בדקה ה-45, תומאס מונייה שהגיע הקיץ מברוז' העביר רוחב והצעיר נאניטאמו איקונה המשיך מקרוב לרשת, 0:2 בהפסקה.

 


קבאני מאושר עם האוהדים, הפריסאים מרשימים (פ.ס.ז', רשמי)

 

אמרי זרק למערכה לא מעט מחליפים אבל הקצב לא נפגע. לוקאס מורה נעץ את השלישי בנגיחה וממש בסמוך לסיום חאתם בן ערפה סידר שער יפה לאודסון אדוארד הצעיר שהכניע את שמייכל. מאחרז ישתכנע לנטוש? צפו בתקציר>>

 

מלבורן ויקטורי – אתלטיקו מדריד 0:1
אחרי שהשיג 0:1 על טוטנהאם, דייגו סימאונה נכנע באוסטרליה למלבורן. יאן אובלק פתח שוב בשער, הקולצ'ונרוס היו עדיפים אבל שער בודד בדקה ה-44 של ניק אנסל שניצל כיסוי רע של לוקאס הרננדס העניק ניצחון לאוסטרלים. צפו בתקציר>>

 


מנקייו בפעולה, הרכב משני של סימאונה נוצח (Gettyimages)

עוד באותו נושא: ג'וליאן גרין, רוברטו מנצ'יני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי