Sport1 Banner

0:2 לטורקיה על צ'כיה, שיכולה לעלות לשמינית

יעפילו לשמינית בכל זאת?
יעפילו לשמינית בכל זאת? |

ילמאז כבש את השער הראשון, טופאן הכפיל. הצ'כים חוזרים הביתה מוקדם

(גודל טקסט)

בית ד' הגיע לסיומו כשטורקיה הפתיעה את צ'כיה וניצחה 0:2 בלאנס. לארדה טוראן וחבריו נותר עדיין סיכוי להעפיל לשמינית הגמר בעוד שהצ'כים חוזרים הביתה.

 

 

נראה היה שטורקיה היא הנבחרת החלשה ביותר בבית. בשני המשחקים הקודמים בהם הפסידה לקרואטיה (1:0) ולספרד (3:0), היא נראתה רע מאוד וגם הפעם היא הגיעה כאנדרדוג. פתיח טרים, שחיפש ניצחון בכל מחיר עלה עם הרכב התקפי שכלל את בוראק יילמאז ואמרה מור בחוד. זה השתלם לו במהרה שהשניים היו המעורבים הישירים בשער הראשון של הנבחרת ביורו.

 

צ'כיה ניסתה לחזור, והגבירה את הלחץ על השער אבל ההגנה הטורקית עמדה מולו יפה. החלוץ הצ'כי תומאש נסיד לא הגיע למצבי הבקעה, בעוד שדווקא פאבל קאדרבק מעמדת המגן הימני, מצא את עצמו פעמיים מול שערו של וולקאן בבאקאן. 

 


הטורקים חוגגים בלאנס. יחגגו גם מחר? (AFP)

חבורתו של טרים הראתה שאי אפשר לזלזל בה ואוזאן טופאן שספג ביקורות על המשחק הגרוע שלו מול הקרואטים, כבש את השני קרוב לסיום. בזכות הניצחון היא סיימה במקום השלישי עם שלוש נקודות ולזכותה מאזן שערים של 4:2 ובכך עברה את אלבניה במיקום הנבחרות שסיימו במקום השלישי ושיפרה את סיכויה להמשיך לשלב הבא.

הצ'כים לא היו יכולים לחשוב על תסריט נוראי יותר. הם עמדו יפה במשחק הראשון בו הפסידו 1:0 לספרד, והשלימו קאמבק הירואי בדרך ל-2:2 מול קרואטיה. בתחילת הערב עוד היה להם סיכוי להעפיל מהמקום השני, אבל חסרונו של הקפטן תומאש רוסיצקי הפצוע השפיע עליהם, הרפיון בהגנה עמד לרעתם ובסופו של דבר סיימו במקום האחרון בבית ונפרדו מהטורניר מוקדם מהצפוי.


הצ'כים מאוכזבים בסיום (AFP)

 

הרכבים

צ'כיה: פטר צ'ך; פאבל קאדרבק, תומאש סיבוק, רומאן הובניק, דניאל פודיל; ירוסלאב פלאשיל (דניאל קולאז', דקה 90), דויד פאבלקה (מילאן שקודה, דקה 57),  ולדימיר דארידה; בורק דוקאל (יוסף שוראל, דקה 71), לדיסלאב קרייצ'י, תומאש נסיד.

 

טורקיה: וולקאן בבאקאן; גוקהאן גונול, מהמט טופאל, הקאן באלטה, איסמעיל קויבאסי; סלצ'וק אינאן, ארדה טוראן, אוזאן טופאן, וולקאן שן (אוגוז'ן אוזיאקופ, דקה 61); אמרה מור (אולקאי שהאן, דקה 69), בוראק יילמאז (שנק טוסון, דקה 90).

 


כבר מתחילים (AFP)

 

מהלך המשחק

דקה 10

0:1 לטורקיה!- אמרה מור הצעיר שולח כדור מצויין באגף הימני שמגיע לילמאז. החלוץ כובש את השער הראשון של הטורקים בטורניר בנסיון הראשון שלו.


שיגעון טורקי בלאנס (AFP)

דקה 17

צ'כיה מנסה לחזור למשחק. לדיסלאב קרייצ'י מרים קרן לראשו של סיבוק- שנוגח לקורה.

דקה 24

עוד הזדמנות טובה לצ'כים. קאדרבק מקבל כדור מצויין מפלאשיל אבל מתמהמה ובועט לגופו של בבאקאן

דקה 31

צ'כיה מתקרבת. נסיד מקבל כדור מהאוויר ונוגח אותו לכיוונו של קאדרבק, שנמצא סנטימטרים מהשער. המגן שוב מחמיץ את המסגרת


סיבוק מתוסכל (gettyimages)

דקה 38

פלאשיל ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, בבאקאן מתעופף והודף לקרן.

דקה 58

אמרה מור פורץ במרכז ובועט מחוץ לרחבה, הכדור חולף מעל לשער.

דקה 65

0:2 לטורקיה!- חבורתו של פתיח טרים מהממת את הצ'כים. סלצ'וק מרים בעיטה חופשית, טופאל נוגע בכדור שמגיע לטופאן. האחרון בועט חזק לפינה הימנית העליונה.


צ'ך והחברים בדרך חזרה לצ'כיה (AFP)

עוד באותו נושא: טורקיה, פאבל ורבה, צ'כיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי