Sport1 Banner

0:0 בין גרמניה ופולין שהתקרבו לשמינית

|

אלופת העולם שוב לא הרשימה, אבל 2 הנבחרות נותרו מרוצות. אוקראינה בחוץ

(גודל טקסט)

גרמניה ופולין חלקו את ה-0:0 הראשון של הטורניר אבל אף אחת מהן לא התאבלה עליו. עבור אלופת העולם מדובר בנקודה שהבטיחה ב-99% את מקומה בשמינית הגמר, עבור הפולנים מדובר היה גם במאבק על הכבוד. להוכיח שה-0:2 ההיסטורי ההוא מלפני שנתיים בוורשה לא היה יוצא דופן.

 

 

רוברט לבנדובסקי עצמו לא היה במיטבו אבל חבריו הוכיחו עליונות על המאנשאפט ועם קצת יותר ריכוז מצד ארקדיוש מיליק (שתי החמצות מזעזעות) גם היו יוצאים עם ניצחון אבל גם כך, עם ה-0:0, הוכיחו הנשרים הלבנים שיש להם מה למכור באליפות. גז'גוז' קריחוביאק מסביליה שלט במרכז וקמיל גרושיצקי מראן הצרפתית היה בכל מקום אחר ויצר שלל מצבים לחבריו. במרכז ההגנה יש לפולנים של קמיל גליק ומיכל פזדאן, קשוחים וממעטים לשגות.

 

גרמניה? מריו גצה עדיין חי על האדים של השער ההוא מגמר המונדיאל. רק יוגי לב יודע למה הוא נותר האחרון שמאמין בחלוץ שאין לו הרכב בבאיירן ובצדק.  בנדיקט הובדס הוא הכל חוץ ממגן מודרני, טוני קרוס היה ונאשר אוברייטד ומסוט אוזיל? הוא התעורר רק לקראת הסיום.

 


אווירה נהדרת בפאריס (AFP)

 

ה-0:0 לא רק הועיל לשתי הנבחרות, הוא הזיק לאוקראינים שנפרדו כבר עתה מהאליפות. זאת משום שגם ניצחון על פולין והפסד של צפון אירלנד במחזור האחרון לא יושיע לשחקניו של מיכאיל פומנקו. במצב כזה יווצר שוויון בין אוקראינה לצפון אירלנד ומה שיקבע הוא המשחק ביניהן (0:2 לשחקניו של מייקל אוניל).  

 

הרכבים 

גרמניה: מנואל נוייר; בנדיקט הוודס, ג'רום בואטנג, מאטס הומלס, יונאס הקטור; סמי ח'דירה, טוני קרוס, יוליאן דראקסלר (מריו גומז 74), מסוט אוזיל; תומאס מולר, מאריו גצה (אנדרה שורלה 66).

 

פולין: לוקאש פביאנסקי; ארתור ידז'ייצ'יק, מיכל פזדאן, קמיל גליק, לוקאש פישצ'ק; כשישטוף מאצ'ינסקי (תמאש יודלוביץ' 76), גז'גוז' קריחוביאק, קמיל גרושיצקי (סלאומיר, קובה בישצ'יקובסקי (ברטוש קאפוסטה 80); ארקדיוש מיליק, רוברט לבנדובסקי.

 

מהלך המשחק

דקה 15

מולר השתחרר מהלפיתה של פיזצ'ק והעביר רוחב מצוין לקרוס, שבעט את הכדור חלש ורחוק מהמסגרת.


אוזיל מול מי שאמור לשתק אותו, קריחוביאק (AFP)

דקה 37

מולר השאיר לגצה שבעט לקורה, אם כי השופט שרק עוד קודם לכן לנבדל של מספר 13. למה אנחנו מספרים לכם על זה? כי אין אירועים במשחק.


הומלס ומאצ'ינסקי. מחצית ראשונה זוועתית (AFP)

דקה 46

בלשצ'יקובסקי וגרושיצקי חתכו את ההגנה הגרמנית שעוד לא התארגנה מהעלייה למחצית השנייה אבל מיליק משני מטרים נגח איכשהוא החוצה. לא יאומן.


גם גליק לא מאמין (AFP)

דקה 47

כדור עומק מצוין של דרקסלר הציב את גצה בעמדה מצוינת מול פביאנסקי, אבל חלוץ באיירן בעט ברשלנות לידי השוער הפולני.


"ארסן, אתה בטוח שאתה רוצה את גצה?" (AFP)

דקה 58

כדור התגלגל לעבר לבנדובסקי, הגנת גרמניה קפאה אולי בגלל שחשבה על נבדל (שהיה), אבל חלוץ באיירן נבלם בידי חברו לקבוצה בואטנג.


לבנדובסקי ונוייר. לא קל מול החברים מבאיירן (AFP)

דקה 68

עוד התקפה מעולה של פולין הסתיימה במסירה נהדרת של גרושיצקי למיליק שבעט אבל תפס אוויר. איזה החמצה.

דקה 69 

ושוב הגרמנים הגיבו מהר עם בעיטה אדירה של אוזיל מתוך הרחבה, שסחטה הצלה גדולה מפביאנסקי. 

עוד באותו נושא: ג'רום בואטנג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי