Sport1 Banner

"לצעירים אכפת רק מתמונות באינסטגרם ותיקי לואי ויטון"

נגד כדורגל מודרני. קולמן
נגד כדורגל מודרני. קולמן |

שיימוס קולמן מאברטון: "זה מה שרע בעידן המודרני. הלחץ החברתי מורגש"

(גודל טקסט)

קמפיינים רבים צצים בשנים האחרונות ביציעי האוהדים נגד הכדורגל המודרני, עידן בו לכסף יש חשיבות גדולה יותר מאשר לסמל המועדון, וכעת גם מגן אברטון שיימוס קולמן החליט לצאת נגד התופעה – דבר שהכדורגלנים עצמם לא נוהגים לעשות.

בראיון שהעניק ל"דיילי מייל", שחקן ההגנה בן ה-27 של הטופיס ושל נבחרת אירלנד הזהיר את הצעירים שמעדיפים להתעסק במראה החיצוני ובתדמיתם ולא במגרש בכדורגל, ובתור דוגמא השתמש בתיקי הרחצה של לואי ויטון שהולכים ונהיים שכיחים בקרב הכוכבים.

"כשאני רואה כדורגלנים מגיעים עם תיקי רחצה של לואי ויטון אני תוהה מה זה עושה לאחרים. אם אתה שחקן צעיר ורק לך אין תיק כזה, אתה יכול להרשים את הלחץ ולקנות גם. גם אם אתה לא רוצה או צריך תיק כזה".

חוגג עם בארקלי. אחד הצעירים שמושפעים? (Gettyimages)

קולמן המשיך לבקר את התרבות הקיימת בקרב חבריו: "העבודה של כדורגלן היא לא לקנות את המוצרים הכי טובים רק כי לאחרים יש, הם מרגישים שהם צריכים לקנות את הטוב ביותר רק בגלל לחץ חברתי".

כמובן שגם לרשתות החברתיות יש השפעה על הכדורגלנים וקולמן אמר: "הם חושבים שהם צריכים להיראות טוב באינסטגרם ולחקות את המנהיג, אבל הם בסך הכל ילדים. זה מה שאני חושב שלא נכון בכדורגל של ימינו. העבודה היא להתאמן כל השבוע ולשחק טוב בשבת. זה הכל".

Seamus Coleman rails against English Football's Louis Vuitton Washbag/Instagram Culture

Memphis Depay take notehttps://t.co/pV5Umj14Expic.twitter.com/iO0N8511xV

— 101 Great Goals (@101greatgoals) October 8, 2016
עוד באותו נושא: כדורגל מודרני, שיימוס קולמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי