Sport1 Banner

"בנזמה ופלאטיני הורסים את התדמית של צרפת"

בנזמה עוזב את בית המשפט
בנזמה עוזב את בית המשפט | צילום: AFP

במדינה לא נרגעים מפרשת הסחיטה. דשאן חושש לזמן את ולבואנה והחלוץ

(גודל טקסט)

העיתון ל'אקיפ פרסם הבוקר (שישי), כי המאמן של נבחרת צרפת, דידייה דשאן, חושש שפרשת קארים בנזמה ומתיאו ולבואנה תזיק מאוד לנבחרת צרפת ביורו 2016, שיתקיים במדינה, והוא לא יוכל להשתמש בשני השחקנים לטורניר. פרשת מישל פלאטיני והשעייתו מפיפ"א כמו גם המשבר הקשה כעת עם בנזמה הורסים את התדמית של המדינה שתארח את הטורניר היוקרתי.

 

בעיתון נכתב שהפרשה מערערת את כל הביטחון של הנבחרת והשחקנים לא יישארו אדישים למה שקורה סביבם. החשש הגדול הוא שצרפת תגיע לטורניר נבחרת לא יציבה. בל'אקיפ נכתב: "בנזמה ישלם מחיר כבד על הפרשה, והוא יצטרך להתאושש לא רק מבחינת העונש שצפוי לו אלא גם חברתית, תדמיתית ומקצועית".

 

 

לפי העיתון דשאן הודיע אתמול שלא זימן את בנזמה בגלל שהוא פצוע, אבל יחד עם זאת גם לא הכליל את ולבואנה והוא חושש שלא יוכל לעלות עם הנבחרת עליה חלם לטורניר.

 

בנזמה ו-ולבואנה בימים יפים יותר בנבחרת (AFP)

 

קיים חשש שהשחקנים לא יוכלו לשחק בצורה חופשית, בין היתר בשל העובדה שחלוץ ריאל מדריד נמצא תחת חקירה, והוא עשוי להיקרא למתן עדות נוספת ואף להישפט. מאמן הנבחרת הצרפתית לשעבר, ריימונד דומנק, אמר אתמול לתחנת 'אירופה 1' הצרפתית: "זה אף פעם לא טוב שהכדורגל מעורב בפלילים".

 

לטענת עורך הדין של בנזמה הדיווח כאילו הוא הודה במעורבות בסחיטה אינו נכון והוא רק ניסה לעזור ל-ולבואנה לצאת מהמצב. כמו כן, טרם ברור כיצד ייראה עתידו של החלוץ בבלאנקוס, והאם הפרשה תשפיע על יכולתו בקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי