Sport1 Banner

ניימאר חגג על ארה"ב, 2:2 דרמטי לארגנטינה

חגיגה של הסלסאו בארצות הברית
חגיגה של הסלסאו בארצות הברית | צילום: AFP

הקפטן הצטיין ב-1:4 של הסלסאו, אגוארו ומסי מחקו פיגור כפול מול מקסיקו

(גודל טקסט)

איזה לילה של כדורגל זה היה בארה"ב. נבחרות ברזיל וארגנטינה הגיעו למדינה והתארחו לשני משחקי ידידות, כאשר הסלסאו פגשו את הנבחרת המקומית ואילו האלביסלסטה פגשו בטקסס את נבחרת מקסיקו.

נבחרת ברזיל רקדה מול ארה"ב בדרך לניצחון 1:4 מרשים. כוכב ברצלונה, ניימאר, שעלה במחצית במקום וויליאן במצב של 0:1 לברזיל, הצטיין במחצית השנייה והוביל את חבריו לניצחון המצוין.

הולק, חלוץ זניט, התכבד בשער הפתיחה כבר בדקה ה-9 אבל זה היה השער היחיד עד הדקה ה-51. אז ניימאר בעט בהצלחה פנדל והכפיל את יתרון נבחרתו ל-0:2.

ניימאר כובש מהנקודה הלבנה (AFP)

ראפיניה כבש בדקה ה-64 את השער השלישי במשחק מבישול של לוקאס מורה, וקשר פ.ס.ז' היה גם זה שבישל את השער הרביעי והאחרון של ברזיל, כשמצא את ניימאר שקבע 0:4 בדקה ה-61 עם שערו השני במשחק. וויליאמס רק צימק לזכות ארה"ב בתוספת הזמן.

מנגד, ארגנטינה פגשה את נבחרת מקסיקו ונראה היה כבר שהשלימה עם הפסד במשחק ההכנה. חאבייר הרננדס העלה את הטריקולור ל-0:1 בדקה ה-19 מבעיטת 11 מטר והיה זה הקטור מיגל הררה שהכפיל את התוצאה בדקה ה-70 מבישול של לאיון, שחקן פורטו.

ואז, במאני טיים, ארגנטינה התעוררה – בדקה ה-85 היה זה אסקיאל לאבצי שמצא את קון אגוארו שצימק את התוצאה ל-2:1, ובדקה ה-89 החלוץ סיפק בישול מצוין לליאו מסי שקבע 2:2 ששלח את הצדדים לביתם ללא הכרעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי