Sport1 Banner

"היינו כמו זוג שהיחסים שלהם התדרדרו"

מוריניו וקסיאס. היה ירח דבש
מוריניו וקסיאס. היה ירח דבש | צילום: Gettyimages

קסיאס מתייחס לקשר עם מוריניו. היירו: "ריאל לא תמכה מספיק באיקר"

(גודל טקסט)

איקר קסיאס התייחס בצורה נדירה ליחסים בינו לבין ז'וזה מוריניו בריאל מדריד. "המיוחד" ספסל אותו בשנה האחרונה שלו במועדון ורכש את דייגו לופס ונתן לו את החולצה הראשונה. מוריניו טען שקסיאס הדליף מחדר ההלבשה לחברתו שרה קרבונרו.

 

השוער נשאל איך הוא יכול לתאר את יחסיו עם המיוחד כשזה אימן אותו בריאל ואמר: "היינו כמו זוג נשוי שהיחסים שלהם הלכו והתדרדרו עם הזמן. בהתחלה היה בינינו ירח דבש, אבל זה הלך והתדרדר עד שלא הייתה בינינו יותר כימיה".

 

 

שוער פורטו ונבחרת ספרד גילה מה שמוריניו לא יאהב לשמוע: "הייתי מדבר על הבעיות שלי עם שחקני ברצלונה כשהייתי פוגש אותם בנבחרת, כי הם היו חברים שלי מעבר לחברים שלי בריאל מדריד. זה לא היה כדי שירחמו עלי אלא זה כמו לספר לחברים הכי טובים כדי לקבל מהם איזה עצה".

 

על מה שהרגיש באותה תקופה אמר: "הייתי נאמן למועדון וסתמתי את הפה בתקשורת. זה לא היה התפקיד שלי לומר למועדון מה לעשות". סרחיו ראמוס אמר: "קסיאס סבל יותר ממה שהיה צריך לסבול. הוא תמיד גילה כבוד לחברים ולמועדון". שחקן העבר של הבלנקוס, פרננדו היירו, הוסיף: "ריאל לא תמכה מספיק בקסיאס שהיה סמל של המועדון וספורטאי ענק וזה חבל".

 

עוד שחקן שדיבר היום בתקשורת על המיוחד הוא דידייה דרוגבה שפרסם את הספר על הקריירה שלו "מחויב". הוא אמר שמוריניו סובל מתסמונת השנה השלישית שלו במועדון ומצב דומה היה כשפוטר ב-2007. לדבריו: "מוריניו הוא מנג'ר גדול שיודע להלהיב את השחקנים ולהוציא מהם את המקסימום, אבל בעונה האחרונה שלו בצ'לסי בקדנציה האחרונה הוא התקשה להעביר את המסרים שלו. איבדנו את מה שייחד אותנו כקבוצה למרות שניסינו בכל הכוח לשמוע מה הוא אומר וליישם".

עוד באותו נושא: איקר קסיאס, דידייה דרוגבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי