Sport1 Banner

וולפסבורג הפסידה למנשנגלאדבך 2:0

נורדטווייט. עשה את השינוי מהספסל
נורדטווייט. עשה את השינוי מהספסל | צילום: Gettyimages

משחק רביעי ברציפות ל"זאבים" ללא ניצחון. 0:3 להרטה ברלין על המבורג

(גודל טקסט)

מסע ההתאוששות של בורוסיה מנשנגלאדבך נמשך. אחרי שפתחה את הליגה עם חמישה הפסדים רצופים, רשמה הערב (שבת) הקבוצה ניצחון שלישי ברציפות, 0:2 על וולפסבורג. הבארד נורדטווייט הנורבגי עלה מהספסל בדקה ה-69 וכעבור שש דקות שבר את הקרח מבישול של רפאל, איברהימה טראורה הכפיל כעבור ארבע דקות בלבד..

 

 

עבור הזאבים היה זה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, רצף עגום שהתחיל שהתחיל עם החמישייה המטורפת של רוברט לבנדובסקי, נמשך ב-1:1 מאכזב עם האנובר ונמשך עם 2:1 למנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות.

 

 

הרטה ברלין התקרבה לפיסגה עם 0:3 קליל על המבורג בבית. סלומון קאלו הבקיע את הראשון בדקה ה-17, ודאד איבישביץ' הבוסני התחמם לקראת מוקדמות היורו עם צמד תוך 120 שניות (76 -78).

 

האנובר גברה בבית 0:1 על ורדר ברמן משער של סאליו סאנה בדקה ה-55 והשיגה שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית. במשחק נוסף הופנהיים סיימה ב-2:2 ביתי עם שטוטגרט, קווין וולנד (פנדל, 33 ו-77) כבש עבור המקומיים ויאן קלימנט (64) וטימו וורנר (90) השוו. אינגולשטאט גברה 0:2 על איינטרכט פרנקפורט בזכות שערים של פסקאל גרוס (78) וסטפן לקס (84).      

 

מחר ייערכו שלושה משחקים נוספים, כאשר במוקד תארח המוליכה באיירן מינכן את סגניתה בורוסיה דורטמונד (שידור חי בספורט2 החל מהשעה 18:25). עוד מחר: שאלקה – קלן (16:30), באייר לברקוזן – אוגסבורג (18:30).

עוד באותו נושא: הבארד נורדטווייט, רפאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי