Sport1 Banner

בקהאם, גיגס וסקולס נגד זידאן, רונאלדיניו ופיגו

יתמודדו שוב זה נגד זה. בקהאם ורונאלדיניו
יתמודדו שוב זה נגד זה. בקהאם ורונאלדיניו | צילום: Gettyimages

ביוניסף מארגנים משחק ראווה בשבת הבאה בהשתתפות כוכבים רבים

(גודל טקסט)

אצטדיון אולד טראפורד יארח ביום שבת ה-14.11 משחק ראווה למען יוניסף (UNICEF), ארגון האו"ם למען ילדים, בהשתתפותם של כוכבי עבר גדולים ושחקנים פעילים, שירכיבו שתי נבחרות: נבחרת כוכבי בריטניה ואירלנד ונבחרת כוכבי שאר העולם.

 

את הקבוצות יאמנו המאמנים המעוטרים אלכס פרגוסון וקארלו אנצ'לוטי, ובשורותיהן יככבו בין היתר דייויד בקהאם, ראיין גיגס, רונאלדיניו, זינאדין זידאן, פטריק קלייברט, לואיס פיגו ואחרים. את המשחק ישפוט השופט האגדי פיירלואיג'י קולינה.

 

 

שגריר יוניסף. בקהאם (יוניסף)

 

המשחק נערך כדי לגייס מודעות ותרומות לילדים במדינות מתפתחות, להם מסייעת יוניסף במהלך כל השנה. "זה נהדר שאנחנו מקבצים כל כך הרבה מהכדורגלנים הגדולים בעולם למשחק אחד", מסר בקהאם, שמשמש כשגריר רצון טוב של יוניסף מזה עשר שנים. "כל השחקנים שיגיעו לאולד טראפורד מבינים את חשיבות המטרה ומדוע יוניסף צריכים את התמיכה שלנו, כדי שיוכלו להעניק לילדים וצעירים סיכוי בחיים".

 

"בכל יום ילדים ברחבי העולם נמצאים בסכנה של אלימות, עוני ומחלות", הוסיף כדורגלן העבר. "אני מאמין שאנחנו יכולים לשנות את המצב הזה ולפעול שילדים יגדלו בבטחה. המשחק הזה הוא הזדמנות מצוינת לנקוט בצעדים חיוביים, לעורר מודעות ולגייס כספים חיוניים לשיפור חייהם של ילדים ברחבי העולם".

 

בקהאם פעיל מאוד במסגרת הארגון והשנה הקים קרן צדקה מיוחדת, הפועלת לגיוס כספים לארגון. ליוניסף הסכם שיתוף פעולה גם עם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, כמו גם עם מועדונים וספורטאים מובילים מהעולם דוגמת ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, ליאו מסי, הטניסאי נובאק דג'וקוביץ' ועוד.

 

ישובו לשתף פעולה. זידאן ופיגו (gettyimages)

 

סגלי הנבחרות:

כוכבי בריטניה ואירלנד: דייויד בקהאם, דייויד סימן, דייויד ג'יימס, סול קמפבל, ג'ון טרי, פיל נוויל, ריו פרדיננד, ג'יימי קרגר, אשלי קול, ניקי באט, פול סקולס, רייאן גיגס, מייקל אואן, אנדי קול.

 

כוכבי שאר העולם: זינדין זידאן, אדווין ואן דר סאר, קאפו, פאביו קנאבארו, אלסנדרו נסטה, לואיס פיגו, רונאלדיניו, פטריק ויירה, מיכאל בלאק, מסימו אמברוסיני, רוברט פירס, דווייט יורק, פטריק קלייברט, אולה גונר סולשייר, לנדון דונובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי